مصری نژاد

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت: فولاد همیشه فزاینده و رو به رشد بوده است، در این همایشات ما از توانایی شرکت ها و افرادی که در این حوزه کار می کنند بهره مند می شویم و یکی از مزیت های بزرگ سمپوزیوم این است که ما هم اندیشی کنیم و امکانات مملکتمان را دریابیم و به دیگران نشان دهیم که چه خدماتی را در این حوزه می توانیم ارائه دهیم.

محمود مصری نژاد در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد 97 در رابطه با برگزاری سمپوزیوم فولاد و تاثیرگذاری این گردهمایی های شرکت های فولادی در روند رشد این صنعت که به نوعی به عنوان تکیه گاه اقتصادی کشورمان محسوب می شود، اظهار کرد: فولاد همیشه فزاینده و رو به رشد بوده است، در این همایشات ما از توانایی شرکت ها و افرادی که در این حوزه کار می کنند بهره مند می شویم و یکی از مزیت های بزرگ سمپوزیوم این است که ما هم اندیشی کنیم و امکانات مملکتمان را دریابیم و به دیگران نشان دهیم که چه خدماتی را در این حوزه می توانیم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: همچنین می توانیم دریابیم تکنولوژی های جدید و بحث بومی سازی ها به کجا رسیده است.

این مدیر فولادی بیان کرد: دومین مزیتی که من می بینم و خیلی برای من خوشایند است این است که پس از سال های دور دوستانی که پیشکسوت هستند در این زمینه را می توانیم ملاقات کنیم و از وجود ارزشمندشان بهره بگیریم و این خیلی مزیت بزرگی برای فولاد است که ما ارزش پیشکسوتانمان را بدانیم ضمن اینکه آن هایی که بنیان گزاران این صنعت و شرکت های بزرگی هستند را همیشه می بینیم ولی شرکت های کوچک تر که خدمات این فولادیان را انجام می دهند نمی بینیم و این فرصت خوبی است برای دیده شدن آن ها و در این نمایشگاه ها از توانمندی های آن ها هم استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که نهادی مانند ایمیدرو که بنیان گذار صنعت فولاد کشور و حامی دولت است، در حمایت از بحث فولاد چه فعالیت هایی می تواند داشته باشد، تاکید کرد: قطعا حمایت های ایمیدرو می تواند تاثیرگذار باشد، همیشه هر وقت ایمیدرو در صحنه بوده و کمک کرده شرکت ها پیشرفت کرده اند. ما چند سال گذشته متاسفانه از این حضور ارزشمند کمتر بهره بردیم و امیدواریم با آمدن مدیرعامل جدید شاهد این حضور باشیم و از توانایی ها و برنامه ریزی های آن ها بهره مند شویم تا در صنعت از حمایت های آن ها استفاده کنیم تا پیشرفت بهتری داشته باشیم.
مصری نژاد همچنین در ادامه در پاسخ به این سوال که نقطه مغفول صنعت فولاد چیست، ادامه داد: بدون رودربایستی ما نیاز به کمک دولت در هیچ زمینه ای نداریم ولی دولت باید تسهیل کند اموری را که خودش به آن قفل و بند زده است. ما الان در بخش حمل و نقل مشکل داریم، در بخش ترخیص کالا از بنادر و گمرکات مشکل داریم. متاسفانه قوانین دست و پا گیری که دولت برای سوءاستفاده کنندگان وضع می کند پای صنعت را می بندد، ما امیدواریم که دولت یک مقدار از تصدی گری کنار برود و اجازه دهد بخش های خصوصی از مزیت های خودشان استفاده کنند.
  
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =