گردشگری

رئیس هیئت مدیره مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: مهندسی نور در جذب گردشگران به اصفهان نقش موثری دارد.

علی لوافان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: اصفهان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد اما علاوه بر آن نیاز به ایجاد یکسری جاذبه های گردشگری جدید هست مثل نور پردازی ها که می تواند درجذب گردشگری موثر باشد.

وی به حجم بالای گردشگران داخلی و مسافران درایام تعطیلات بهمن اشاره کرد و بیان داشت: بیش از اینکه تعطیلات نقش در ورود گردشگران به اصفهان داشته باشد، بازگشایی زاینده رود در جذب گردشگران نقش بسزایی داشته است.

رئیس هیئت مدیره مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اعلام اینکه ورود این حجم گردشگر داخلی به اصفهان سابقه نداشته است، تصریح کرد: گردشگران خارجی بسیار کم به اصفهان آمدند چون فصل ورود این دست از گردشگران نبود.

وی با اظهار اینکه ظرفیت تمامی هتل ها و مسافرخانه ها در این ایام تعطیلات پر شده بود، گفت:به همین لحاظ مجبور به اسکان مسافران در دو ورزشگاه تحت پوشش شهرداری اصفهان شدیم.

لوافان با بیان اینکه جاری بودن زاینده رود یکی ازفاکتورهای اصلی در صنعت گردشگری اصفهان دارد، گفت:علاوه بر آن نیاز به فراهم کردن زیرساخت های گردشگری از جمله فرودگاه و تقویت حمل و نقل دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =