• ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر: 12682
  • readingTime: ۱ دقیقه
هواپیما

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره انجام برخی پروازهای داخلی از فرودگاه امام خمینی ( ره ) گفت: دو روز قبل با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران ایرلاین‌ها جلسه‌ای برگزار شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از انجمن شرکت‌های هواپیمایی، یونس دقیق‌کیا درباره انجام پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری این پیشنهاد را به ایرلاین‌ها دادند،‌اما این پیشنهاد باید بررسی شود. قرار است از اردیبهشت ماه در فرودگاه مهرآباد یک سری تعمیرات انجام شود، از این رو پیشنهاد شد تا برای کاهش بار ترافیک فرودگاه مهرآباد برای انجام برخی پروازهای داخلی از فرودگاه امام استفاده شود.
وی افزود: این کار مقداری سخت است و نیازمند زیرساخت است؛ باید مطالعات کاملی در این رابطه انجام شود. اما با این‌حال اگر بنا باشد این کار را انجام دهیم بایستی مسیرهای پروازی تعریف کنیم.
وی گفت: احتمالا تعمیر فرودگاه مهرآباد 6 تا 8 ماه زمان می‌برد و برخی پروازها از فرودگاه امام انجام خواهد شد که البته این هم قطعی نیست.
رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: قطعا مردم از انجام پروازهای داخلی در فرودگاه امام استقبال نمی‌کنند و در این مسئله شکی وجود ندارد، اما وقتی هم پروازی در فرودگاه مهرآباد نباشد مجبور خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =