خاکسپاری شهدا در فولاد مبارکه

رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام در ۲۶ فروردین ماه سال ۹۲ در این شرکت گفت: اتفاق مبارک خاکسپاری شهدای بزرگوار و گرانقدر انقلاب اسلامی در شرکت فولاد مبارکه با همکاری روابط عمومی، بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادها روی داد و جا دارد از همه مسئولانی که این قدم را برای شرکت فولاد مبارکه برداشتند قدردانی شود.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، رئیس دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت فولاد مبارکه افزود: این شرکت به‌عنوان اولین شرکت صنعتی در ایران موفق شد مجوزهای لازم را برای دفن شهدا در محیط‌های صنعتی از نهادهای مرتبط اخذ کند. مایۀ  افتخار  شرکت فولاد مبارکه است که در این راه قدم بردارد و بعداز آن نیز  شرکت‌های دیگری همچون ذوب‌آهن و ... مبادرت به انجام این حرکت مقدس انقلابی و فرهنگی کردند.

وی دفن شهدا در شرکت فولاد مبارکه را اقدامی فرهنگی برای تذکر به همه مدیران و مسئولان، پرسنل و بازدیدکنندگان دانست و گفت: دفن شهدا راهی برای تذکره دادن به همه است، برای اینکه بدانیم امنیت و استقلال ایران اسلامی مدیون این شهداست و موفقیت‌ها، رکورد زنی‌ها،  افزایش تولید و سایر موفقیت‌های این شرکت و رضایت‌مندی کارکنان، همه متأثر از خون این شهداست و همچنین به همه ما یادآوری می‌کند  که مراقب میراث خون شهدای عزیزمان باشیم.

درس شهدای دفاع مقدس، مقاومت در برابر  زیادهخواهی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان نیز با تبریک سال ۱۴۰۰،  با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال« تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» به فعالان اقتصادی و زحمت کشان عرصه جنگ اقتصادی گفت: ازجمله اثرات فرهنگ مقاومت و شهادت، تربیت انسان‌های مصمم در اهداف و برنامه‌ها و مقاوم در برابر مشکلات است.

سرهنگ اکبری ادامه داد: دیروز در جبهه سخت نظامی با دشمن در نبرد بودیم  و امروز در جبهه مقاومت اقتصادی قرار داریم.  شرکت فولاد مبارکه، به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی، پیش‌قراول این جنگ اقتصادی است و  با نگاه جهادی و اتکا و اعتماد به جوانان خودباور    و  انقلابی خود، به افتخاری برای کشور تبدیل‌شده و باعث امیدآفرینی به جامعه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رزمندگان جبهه اقتصادی اسلام جمله «ما می‌توانیم» را در دفاع مقدس عملیاتی کردند و امروز ما شاهد یم در عرصه‌های مختلف دفاعی، علمی، پزشکی و  اینجا  در فولاد مبارکه، جمله« ما می‌توانیم» عملیاتی شده و همه ما باید بدانیم که این افتخارات به برکت خون شهدا حاصل شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید موحدیان اذعان کرد: پرسنل فولاد مبارکه در مناسبت‌های مختلف به‌صورت نمادین بر سر قبور این شهدا حضور می‌یابند و تجدید میثاق می‌کنند؛ تا  با الگو قرار دادن آن شهدا که از جان خود در راه  سرافرازی کشور گذشتند، در جنگ اقتصادی مجاهده کنند و به استقلال و خودباوری و تولید که خواسته مقام معظم رهبری است دست  یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =