• ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر: 12383
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حیف بود که سه امتیاز بازی با سایپای تهران را کسب نمی‌کردیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین بازی هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر ایران با تک گل عزت پورقاز از سد سایپا تهران گذشت و با  40 امتیاز بر صدر جدول تکیه زد.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش در این دیدار اظهار داشت: در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم که این کار را به خوبی انجام دادیم. هر چند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما از عملکرد تیمم در فاز هجومی راضی نیستم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، البته در انتهای زمین بازیکنان خط دفاعی به خوبی تیم را جلو نگه می‌داشتند. در نیمه دوم همین روند را حفظ کردیم و با وجود برنامه‌هایی که داشتیم باید از سه امتیاز هم محافظت می‌کردیم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه در ۱۰ دقیقه پایانی فشار زیادی را تحمل کردیم، افزود: پیام نیازمند یک توپ عالی را مهار کرد و در نهایت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. هرچند از عملکرد تیم در فاز هجومی رضایت کامل ندارم، با وجود همه این مسائل حیف بود که سه امتیاز بازی با سایپا تهران را کسب نمی‌کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =