احمد باقری مقدم

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان می‌گوید: شرایط قرمز در اصفهان به تازگی اعلام شده است و اکنون منتظر ابلاغ ستاد کرونای استان اصفهان به اداره ورزش و هیئت پزشکی ورزشی هستیم اما باید تمامی مشاغل شغلی ورزشی به ویژه باشگاه‌ها، مراکز و تمرینات ورزشی لغو و تعطیل شوند.

احمد باقری مقدم در گفت‌وگو با ایراسین در خصوص آخرین وضعیت فعالیت‌های ورزشی استان در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: شرایط قرمز در اصفهان به تازگی اعلام شده است و ما اکنون منتظر ابلاغ ستاد کرونای استان اصفهان به اداره ورزش و هیئت پزشکی ورزشی هستیم تا پس از آن ها به گروه‌های شغلی مرتبط ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های که همیشه وجود داشته زمانی که شرایط قرمز در شهری اعلام می‌شود، تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و با  توجه به اعلام امروز ستاد کرونای اصفهان مبنی بر قرار گرفتن شهر اصفهان این قانون باید اجرا شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: بنابراین باید تمامی مشاغل شغلی ورزشی به ویژه باشگاه‌ها، مراکز و تمرینات ورزشی لغو و تعطیل شوند اما تاکنون ابلاغیه‌ای  از سوی ستاد کرونای اصفهان به ما نرسیده است تا به مشاغل ذکر شده اعلام کنیم.

وی در خصوص اینکه فعلا چه فعالیت‌های ورزشی دچار محدودیت و تعطیلی قرار گرفته‌اند عنوان کرد: تمرینات ورزشی و مسابقات خوشبختانه در گروه شغلی دو هستند که در شرایط نارنجی شهر اصفهان به تعطیلی کشیده نشدند اما استخرها و ورزش‌های پربرخورد تعطیل بوده و هستند.

باقری مقدم در پایان در خصوص اینکه با قرار گرفتن شهر اصفهان در وضعیت قرمز مسابقات لیگ برتر فوتبال نیز در این شهر لغو خواهد شد یا خیر اظهار داشت: تصمیم‌گیری در خصوص لغو مسابقات لیگ‌برتر با فدراسیون‌ها است و باید از سوی تهران و فدراسیون‌های مربوطه به مسئولان برگزاری ابلاغ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =