• ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر: 12349
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد امیرکبیر کاشان

گزارش منتهی به ۳۰ اسفند شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش یکساله شرکت در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸ با رشد ۱۳۰درصدی همراه شده است.

به گزارش ایراسین، فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در یک ماهه اسفند ۹۹ به میزان ۲,۷۵۲,۷۳۴ میلیون ریال بوده است که از این رقم، سهم فروش در بازار داخلی ۲,۶۲۰,۹۰۰ (میلیون ریال) و سهم بازار صادراتی نیز ۱۰,۳۹۸ (میلیون ریال) بوده است. همچنین درآمد ارائه خدمات نیز ۱۲۱,۴۳۶ (میلیون ریال) شده است.

با نگاهی بر فعالیت ۱۱ ماهه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، می بینیم که میزان درآمد از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه ۲۴,۸۰۲,۳۶۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم عمده آن از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل شده و تنها بخش اندکی از درآمد یعنی ۱,۰۰۵,۹۶۹ میلیون ریال از صادرات بدست آمده است. محصول پرفروش در بازار صادراتی و داخلی محصول گالوانیزه بوده است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی ۹۹ تا انتهای اسفند ماه درآمدی برابر با ۲۷,۵۵۵,۰۹۴ میلیون ریال داشته است که این عدد در مقایسه با درآمد ثبت شده در ۱۲ ماهه سال ۹۸ که رقم ۱۱,۹۵۰,۹۶۰ میلیون ریال بوده با رشد فروش ۱۳۰ درصدی همراه شده است.

لازم به ذکر است که میزان فروش انجام شده در بازار داخلی طی ۱۲ ماهه ۹۹ به مقدار ۲۵,۷۵۹,۸۱۰ میلیون ریال و درآمد صادراتی نیز ۱,۰۱۶,۳۶۷ میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد حاصل از ارائه خدمات نیز به میزان ۷۷۸,۹۱۷ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در ۱۲ ماهه سال ۹۹ موفق شده است: ۱۵۵هزار و ۳۷۴ تن محصول اسیدشویی، ۱۵۵ هزار و ۱۷۵ تن محصول نورد سرد، ۷۳۱ تن محصول آنیلینگ، ۱۴۶ هزار و ۷۱۱ تن محصول گالوانیزه و ۴۷۸ تن خط برش و رفرمینگ تولید کند. بیشترین محصول به فروش رسیده این شرکت فولادی محصول گالوانیزه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =