خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با اشاره به رکود معاملات خودرو در بازار گفت: قیمت‌ها در بازار هیچ افزایشی را نسبت به اوایل فروردین تجریه نکرده اما شورای رقابت درصدد است قیمت کارخانه خودروها را افزایش دهد.

حمیدرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه قیمت خودرو پس از عید افزایش قیمتی را تجریه نکرده است، اظهار کرد: شورای رقابت تلاش دارد به دلیل اینکه در شش ماه گذشته افزایش قیمتی در قیمت کارخانه خودروهای داخلی نداشتیم، قیمت‌ها را برای فصل بهار سال جاری افزایش دهد. با این حال این مسئله به دلیل کسادی بازار تاثیری بر قیمت ها نداشته است.

وی با تاکید بر تاثیر قیمت دلار و طلا بر بازار خودرو گفت: روز گذشته به دلیل کاهش قیمت طلا و دلار در کشور، شاهد کاهش اندک قیمت‌ها در حوزه خودرو نیز بودیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان خاطرنشان کرد: تغییر هزینه نقل و انتقال خودرو نیز تاثیری بر قیمت خودرو در بازار ندارد.

قندی تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت خودرو در سال جاری بر قیمت کارخانه خودروها اعمال خواهد شد.

وی درباره آخرین قیمت بازار برخی خودروهای داخلی نیز اظهار کرد: بر اساس آخرین قیمت‌های معاملاتی، پژو پارس تی یو ۵ صفر کیلومتر ۲۶۰ میلیون تومان، پراید ۱۱۰ میلیون، خودرو ۲۰۶، ۲۰۰ میلیون و سمند ال ایکس صفر ۱۸۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =