• ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
  • کد خبر: 12312
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد کریمی

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم‌هایی مثل سپاهان قدرت و انرژی و انگیزه‌شان را از هواداران و تماشاگران می‌گیرند.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون سال ۱۳۹۹ گفت: سال گذشته در مجموع سال خوبی برای من بود و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی فوتبالی در مجموع راضی بودم و خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم در سال جدید ابتدا مشکل ویروس کرونا برطرف شود و مردم به شرایط زندگی عادی برگردند و در ادامه اینکه مشکلات اقتصادی که اکثر مردم ما با آن درگیر هستند رفع شود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا واقعاً زندگی همه ما را مختل کرده افزود: علاوه بر زندگی شخصی، در بحث فوتبال هم تاثیرات زیادی داشت و تا الان بدون حضور تماشاگران بازی می‌کنیم که واقعاً اتفاق جالبی نیست، تیم‌هایی مثل سپاهان قدرت و انرژی و انگیزه‌شان را از هواداران و تماشاگران می‌گیرند و بازی در ورزشگاه خالی واقعاً اتفاق جالبی نیست و امیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم در نقش جهان در حضور هواداران بازی کنیم .

محمد کریمی تصریح کرد: امیدوارم در سال جدید با سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. در دو سال گذشته شانس این را داشتیم که قهرمان شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد ولی حالا فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم و با وجود رقبایی که داریم کار سخت است ولی می‌توانیم با تلاش و پشتکاری که داریم به این عنوان دست یابیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی فردا با سایپا گفت: سایپا حریف قابل احترامی است و گل زدن و برتری مقابل این تیم کار راحتی نیست و این را مقابل تیم های مدعی به خوبی نشان داده ولی نباید روند خوب مان دچار وقفه شود و سه امتیاز بازی را می‌خواهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =