• ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر: 12234
  • readingTime: ۲ دقیقه
خبرنامه

جدیدترین خبرنامه شرکت فولاد مبارکه با شماره ۱۲۱۹ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین خبرنامه شرکت فولاد مبارکه با شماره ۱۲۱۹ منتشر شد.

مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، در پیام نوروزی خود گفت: گروه فولاد مبارکه در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید» مزین شده بود؛ همانند سایر مراکز تولیدی و اقتصادی کشور، روزهای پر از فراز و نشیبی را به دلیل محدودیتهای ناشی از کووید-۱۹ و البته تحریم‌های ظالمانه ایالات متحده پشت سر گذاشت؛ اما با تمام این چالشها، در پایان سال مفتخر است که اعلام کند به همت و تلاش بی‌وقفه همه مدیران و پرسنل، کارنامه بسیار درخشانی از عملکرد را در عرصه‌های مختلف، از جمله رکوردهای متعدد در تولید و کیفیت، به ثبت رسانده است.

به گفته وی، تولید تختال ۳۰۰ میلی متر و ثبت رکورد تولید بیش از ۷ میلیون تن فولاد خام (تختال) که علی رغم شیوع کرونا کشور در نهایت باعث رشد ۷.۴ درصدی تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه شد، تنها بخشی از دستاوردهای قابل توجه این شرکت است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود، دستیابی به رکورد تولید بیش از ۷ میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و ۱۰ میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه در آخرین روزهای سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده بود را لبیک جانانه‌ای به خواسته قلبی مقام معظم رهبری دانست و گفت: فولادمردان فولاد مبارکه بار دیگر اثبات کردند فارغ از همه حاشیه‌ها، دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده هستند و با همتی که دارند می‌توانند در جامعه سفیران امید باشند.

فولاد مبارکه؛ خط مقدم و موفق جبهه مقابله با تحریم‌ها

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی و مسئول خبرنامه فولاد مبارکه، نیز با بیان اینکه در سال‌های اخیر فشار دولت های متخاصم به بالاترین حد ممکن رسید اما ناکام ماند، گفت: رونق تولید و کسب و کار و همچنین توجه ویژه به رفع موانع و پشتیبانی از تولید در کنار پشتیبانی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و صنعتی بهترین گزینه برای مواجهه با تروریسم اقتصادی نظام بین الملل است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه در سال‌های اخیر خط مقدم و موفق جبهه مقابله با تحریم‌ها بوده است. عزم جزم برای رزم به یادماندنی فولاد مردان فولاد مبارکه در عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال‌های پیش رو، بیش از پیش مشهود است و همه مدیران و کارکنان این گروه صنعتی هم قسم شده‌اند تا در این راه، قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به همگان اثبات کنند.

در بخش‌های دیگر این خبرنامه، مدیران فولاد مبارکه به بیان دستاوردهای بزرگ این شرکت در سال ۱۳۹۹ پرداخته و برنامه‌های واحدهای مختلف این شرکت در سال آینده سخن گفتند.

فایل این شماره از خبرنامه فولاد مبارکه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =