ماشین سازی

تیم فوتبال ماشین سازی در حالی برای دیدار مقابل گل گهر آماده می‌شود که چهارمین سرمربی این فصل آنها هدایت شان را بر عهده دارد.

به گزارش ایراسین، از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال ماشین سازی آخرین تیم در جدول رده بندی طی دیداری دشوار در سیرجان به مصاف گل گهر می‌رود و این در حالی است که برای اولین بار در این فصل، مجتبی خورشیدی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

ماشین سازی که در قعر جدول رده بندی قرار دارد و کار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد، در حالی در هفته نوزدهم به میدان می‌رود که مجتبی خورشیدی چهارمین سرمربی فصل این تیم است و این در حالی است که یکی از سرمربیان پیشین این تیم، در دو مقطع مختلف هدایت آن را برعهده داشته است.

ماشین سازان فصل را با ابتدا با وحید بیاتلو آغاز کردند. اما این مربی جوان تنها ۵ هفته در این تیم دوام آورد و به دلیل نتایج ضعیف، نیمکت این تیم را ترک کرد تا اولین تغییر فصل لیگ برتر باشد.

بعد از جدایی بیاتلو، دستیار جوان وی سعید اخباری به عنوان سرمربی موقت مسئولیت این تیم را برعهده گرفت و بعد از چند بازی با تصمیم مسئولان این باشگاه، اخباری سرمربی ماشین سازی شد.

ادامه روند نه چندان مطلوب ماشین سازی با اخباری تصمیم سازان در این تیم را بر آن داشت تا از مربی باتجربه‌تر و صاحب کارنامه‌ای استفاده کرده و از این رو به مهدی پاشازاده روی آوردند. اما نیمکت لرزان ماشین سازی به پاشازاده هم وفا نکرد تا کاپیتان سابق آبی پوشان خیلی زود تبریز را ترک کند.

با کنار رفتن پاشازاده، اخباری یک بار دیگر به ماشین سازی بازگشت. اما این بار تنها یک بار و آن هم مقابل استقلال روی نیمکت نشست و بعد از تحمل یک شکست مقابل شاگردان فرهاد مجیدی بار دیگر ناچار به ترک تبریز شد.

ماشین سازان اخیراً با مجتبی خورشیدی مربی باتجربه‌ای که در مقطع کوتاهی نیز همراه با پاشازاده در کادر فنی ماشین سازی قرار داشت به توافق رسیدند تا خورشیدی عملاً چهارمین سرمربی تیم با سابقه تبریزی باشد.

خورشیدی دانشجوی دکترای فیزیولوژی ورزشی است، سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های زیادی از جمله استقلال اهواز، راه آهن، پاس همدان، شهرداری بندر عباس، آلومینیوم بندرعباس، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و… را در کارنامه دارد. وی همچنین سابقه سرمربیگری در تیم‌های پاس همدان و شهرداری بندر عباس را هم دارد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۶ فروردین در سیرجان برگزار می‌شود. ماشین سازی تا پایان هفته هجدهم با ۹ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و حتی در صورت پیروزی در این بازی هم از قعر جدول جدا نخواهد شد. گل گهر نیز با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و این در حالی است که این تیم یک دیدار معوقه نیز مقابل فولاد در پیش دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =