• ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر: 12096
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نصر اصفهانی بدمینتون

عضو تیم بدمینتون سپاهان گفت: از دیرباز بازیکنان بزرگی از اصفهان به بدمینتون کشور معرفی شده‌اند و امیدوارم با حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این رشته همیشه در اوج باشد.

به گزارش ایراسین، پیام نصر اصفهانی، عضو تیم بدمینتون فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با روابط عمومی این باشگاه گفت: بدمینتون را از زمان دانش آموزی در سالن شهید سجادی اصفهان شروع کردم و به این رشته علاقهمند شدم و باعث شد این ورزش را به صورت حرفهای ادامه دادم.

وی درخصوص حضورش در باشگاه سپاهان گقت: تیم بدمینتون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ۴ سال است که به لیگ برتر بازگشته است و من هم این افتخار را دارم که در این ۴ سال مانند یک سرباز در خدمت این باشگاه بزرگ باشم.

عضو تیم بدمینتون سپاهان با اشاره به ظرفیت بالای استان اصفهان در بدمینتون گفت: با حمایت های مدیریت محترم باشگاه ، تیم بدمینتون سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد و ما در جمع  برتریت های هستیم ، از دیرباز بازیکنان بزرگی از اصفهان به بدمینتون کشور معرفی شده‌اند و امیدوارم با حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این رشته همیشه در اوج باشد.

نصر اصفهانی ادامه داد: بدمینتون رشته پرهزینهای است، امیدوارم در فاصله زمانی تا آغاز لیگ بعدی هیات بدمینتون استان همکاریهای لازم برای تمرین قهرمانان را داشته باشد، هیات بدمینتون به خاطر مخارجی که دارد ناچار است بیشتر سانسهای سالن ها را به کلاسهای آموزشی اختصاص دهد و این باعث میشود قهرمانان برای تمرین با کمبود مکان مناسب روبه رو شوند.

وی با اشاره به حمایت های باشگاه سپاهان از تیم بدمینتون  این باشگاه گفت: در سه سال گذشته روی سکوی مسابقات کشوری بودبم، که یک مقام سومی و دو مقام نایب قهرمانی کسب کردیم، این قول را می‌دهم سال آینده برای کسب مقام قهرمانی تلاش کنیم.
نصر در پایان گفت: باشگاه سپاهان برای ورزشکاران استان سنگ تمام گذاشته است و امیدوارم شاهد موفقیتهای بیشتر باشگاه سپاهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =