• ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
  • کد خبر: 12017
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان احمدی

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم و کسی نمی‌تواند این شرایط را جز خودمان به‌هم زند.

به گزارش ایراسین، رحمان احمدی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط کنونی این تیم گفت: چند روزی است که تمرینات را شروع کرده‌ایم تا آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر شویم. خوشبختانه آخرین بازی در سال 99 با برد برای سپاهان تمام شد و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی نیز ادامه دهیم.

وی ادامه داد: وقتی لیگ شروع شد با توجه به تغییراتی که نسبت به فصل گذشته در تیم به وجود آمده بود، نیاز به زمان داشتیم. آن اوایل کمی نوسان داشتیم، ولی در ادامه بازیکنان به درک تاکتیکی بالایی رسیدند و حالا آنها می‌دانند که چگونه خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

رحمان احمدی با بیان اینکه اصلی‌ترین رقیب سپاهان خودمان هستیم، افزود: کسی نمی‌تواند این شرایط را جز خودمان به‌هم بزند، ما نباید دچار غرور شویم و تمام هدف‌مان باید این باشد که روند فعلی را ادامه داده و در نهایت بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا زود است، چون هنوز 12 بازی دیگر تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و این حرفه‌ای نیست که درباره قهرمانی صحبت کنیم، با این حال تمام هدف ما این است که در پایان لیگ هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

وی در پایان پیرامون وضعیت پیام نیازمند و عملکرد این دروازه‌بان در فصل جاری گفت: خدا را شکر نیازمند شرایط خوبی دارد و در آخرین بازی هم یک پنالتی مهم را مهار کرد، امیدوارم نیازمند در تیم ملی هم موفق باشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =