• ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
  • کد خبر: 11985
  • readingTime: ۱ دقیقه
دربی اصفهان

دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدگیر رفتند که این دیدار با برتری پر گل ذوبی‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایراسین، دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار تدارکاتی امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷.۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدگیر رفتند که در پایان این شاگردان مجتبی حسینی بودند که با ۶ گل سپاهان را به زانو در آوردند.

یاران نویدکیا در این بازی تنها دو گل از گل‌های حریف را توانست جواب بدهد تا بازی با نتیجه ۶ بر ۲ به پایان برسد.

وحید محمدزاده از روی نقطه پنالتی، رضامحمودآبادی، حسین شنانی، علی خدادادی، عکاشه و مهرداد قنبری گل‌های شاگردان مجتبی حسینی و در مقابل محمدرضا حسینی از روی نقطه پنالتی و محمد محبی دو گل سپاهانی‌ها را در این دیدار را به ثمر رساندند.

سپاهان در حالی سال ۹۹ را با صدرنشینی به پایان رساند که اکنون تمرینات این تیم بدون حضور سجاد شهباززاده، امید نورافکن، احسان حاج‌صفی و پیام نیازمند دنبال می‌شود و سپاهان بدون حضور این مهره‌های تاثیرگذار به مصاف حریف همشهری خود رفت.

همچنین کی‌روش استنلی و ولیسیانی نیز با اجازه کادرفنی در تعطیلات هستند و در بازی امروز حضور نداشتند.

نویدکیا در این بازی سعی بر استفاده از بازیکنانی داشت که در لیگ به آن‌ها کمتر بازی رسیده بود و شاید بتوان این موضوع را یکی از دلایل اصلی شکست سنگین سپاهان برابر ذوب‌آهن دانست.

ذوب‌آهن نیز پس از حضور مجتبی حسینی در کادرفنی این تیم دچار تغییر و تحولات مثبتی شده است تا در ادامه بازی‌های لیگ بتواند خود را از محدوده خطر سقوط به دسته یک دور کند.

سپاهانی‌ها در اولین دیدار از سال ۱۴۰۰ باید به مصاف سایپا بروند و ذوب‌آهنی‌ها نیز در فولادشهر مقابل صنعت نفت آبادان قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =