• ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
  • کد خبر: 11880
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ۶ بازی میزبان و در ۶ بازی میهمان است.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر ایران و در پایان سال ۱۳۹۹ با درخششی که داشت توانست صدر جدول را تصاحب کند و بالای سر تیم های سرخابی پایتخت قرار گیرد.

سپاهان در ادامه لیگ بیستم ۱۲ بازی حساس دیگر دارد که در ۶ بازی به عنوان میزبان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف حریفان می رود و در ۶ بازی نیز به عنوان میهمان محسوب می شود.

شاگردان محرم نویدکیا در خانه باید از تیم های نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان پذیرایی کنند و خارج از خانه باید به مصاف تیم های سایپا، نساجی مازندران، مس رفسنجان، پیکان تهران، پدیده خراسان و استقلال تهران بروند.

تیم دوم جدول یعنی شاگردان یحیی گل‌محمدی در ماه‌های گذشته حتی یک امتیاز خانگی را هم هدر نداده‌اند. نکته اینجاست تیم پرسپولیس نیز از ۱۲ بازی باقی مانده، شش بازی در تهران دارد اما استقلال تهران تیم سوم جدول ۹ بار باید در تهران از حریفان خود پذیرایی کند.

البته در دربی برگشت پرسپولیس میزبان استقلال است ولی به هر حال میزبانی این بازی خیلی مهم نیست چون تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد. تنها باخت پرسپولیس در لیگ بیستم مقابل آلومینیوم در اراک بوده و سرخ پوشان پایتخت در بقیه بازی‌های خارج از خانه نتایج قابل قبولی کسب کرده اند.

در حال حاضر  تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران ۳۷ امتیازی هستند و استقلال تهران با ۳۴ امتیاز در تعقیب آنهاست اما شاگردان فرهاد مجیدی امیدوار هستند با احتساب بازی‌های خانگی امتیازات بیشتری را در پایان لیگ برتر بیستم کسب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =