• ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
  • کد خبر: 1174
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

اکنون خیلی زود است که قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را پیش بینی کنیم.

الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: اکثر تیم های لیگ برتر کشور با آمادگی پای به رقابت های امسال گذاشته اند و خیلی زود است که از الان قهرمان را پیش بینی کنیم اما ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان افزود: همه بازی ها سخت می باشد و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش بسیاری را باید انجام داد، ما به نماینده سنندج باختیم اما نباید روحیه و انگیزه خود را از دست بدهیم چراکه می توان در طول فصل این شکست را جبران نمود.   

وی پیرامون بازی هفته گذشته که با شکست تیم فولادمبارکه سپاهان مقابل راه‌یاب ملل سنندج همراه شد گفت: در همان اوائل نیمه نخست گل دریافت نمودیم و متاسفانه در نیمه اول هرچه تلاش کردیم با بی دقتی و بدشانسی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم به دلیل اینکه کمک داور در پرچم زدن اشتباهاتی را داشت، این موجب شد از نظر روحی به هم بریزیم و تمرکزمان را از دست بدهیم و در دقایقی از مسابقه نبض بازی از دستمان خارج شد و آن‌طور که باید نتوانستیم کار کنیم.

وی در پایان پیرامون مسابقه روز جمعه آینده تیم سپاهان گفت: روز جمعه به میزبانی ارومیه به مصاف همیاری این شهر می رویم، همه بازی ها سخت و مشکل است اما ما برای کسب حداکثر امتیاز به ارومیه می رویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =