• ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
  • کد خبر: 11702
  • readingTime: ۲ دقیقه
دانیال اسماعیلی فر

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: پیام نیازمند گلر بزرگی است و با مهار پنالتی ما را به صدر جدول رساند.

به گزارش ایراسین، دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک به مناسبت عید باستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ خیلی از عزیزان را از دست دادیم، امیدوارم در سال ۱۴۰۰ مردم ایران و تمام مردم دنیا زندگی راحت تری داشته باشند. کرونا مهم ترین درسش این بود که نشان داد زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که با هم رفتار بدی داشته باشیم.

وی پیرامون پیروزی مقابل تراکتور تبریز و صدرنشینی گفت: ما بازی را خوب شروع و خوب اداره کردیم و به موقع به گل رسیدیم. در مورد صحنه پنالتی هم پیام خیلی خوب کار کرد. پیام خیلی کمک کرد به تیم و به بازی برگشت. پیام ارزش هایش را به نظرم نشان داد. بازیکن بزرگ باید در لحظات سخت به داد تیمش برسد. ما شاید گل زیاد خوردیم ولی روی هیچ کدام پیام مقصر نبود، به خاطر دفاع تیمی بود و بازیکنان و گلر مقصر نبودند.

دانیال اسماعیلی فر ادامه داد: پیام نیازمند گلر بزرگی است و با مهار پنالتی ما را به صدر جدول رساند، پیام فن هایی دارد که او را متمایز می کند. بازی با پای خیلی خوبی دارد و در ایران بی نظیر است. این موضوع خیلی به ما کمک می کند. خروج های فوق العاده ای هم دارد. نشان داد که یک گلر فوق العاده است. با مهار پنالتی ما را به بازی برگرداند و ما گل دوم را هم زدیم. این اما چیزی از ارزش های تراکتور کم نمی کند، این تیم به روزهای خوبش بازخواهد گشت و در بازی های آینده مشخص می شود که ما کار بزرگی انجام دادیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر بیان داشت: فصل برای سپاهان خوب شروع نشد ولی رفته رفته شکل بهتری گرفت و در نهایت با صدرنشینی در سال ۱۳۹۹ تمام شد، به این نتیجه رسیده ایم که هر کدام باید گوشه ای از کار را بگیریم. امیدوارم این اعتماد و ثبات همینطور بماند و در آخر فصل به چیزی که برایش می جنگیم دست یابیم.

وی پیرامون حضور محرم نویدکیا در راس کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: آقای نویدکیا آدم آرامی است و همیشه آدم را شرمنده می کند. ما سه گل در مقابل پدیده خوردیم و در کنفرانس گفت که مقصر من هستم. من فکر می کنم که رمز موفقیت تیم همین است. کسی تقصیر را گردن کس دیگری نمی اندازد. همه خودشان را باعث و بانی اتفاقات می دانند و برای همین موفقیت تیم خیلی مهم شده است. نکته مهم دیگر آقای نویدکیا روراستی او است. یک نکته مثبت دیگر اینکه در بازی کاری به ما ندارد. خیلی بازیکن را راحت می گذارد. دوست دارد کسانی که در سپاهان هستند به آنها خوش بگذرد و فکر می کنم موفق هم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =