محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تجربه بسیار خوبی برای ما بود که بدانیم نتیجه فوتبال حتی به ثانیه آخرش بستگی دارد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل مس رفسنجان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در نشست خبری اظهار داشت: این دیدار یکی از سنگین‌ترین بازی‌هایی بود که در زمان مربیگری ام تجربه کردم. مس ما را خیلی خوب آنالیز کرده بود و بازیکنان این تیم نکات تاکتیکی را به طور مطلوب در زمین پیاده ‌کردند. تا دقیقه ۶۵ و ۷۰ بازی خوبی را انجام دادیم و به گل هم رسیدیم.

وی ادامه داد: پس از گل برتری در دقیقه ۶۸ کمی عقب‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردم بازی کردیم. پس از تعویض‌هایی که انجام دادم سپاهان کمی سردرگم در زمین ظاهر شد و  در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی را مدیریت کرد و در ثانیه های آخر هم به گل رسید.

محرم نویدکیا با اشاره به دو وقت ۱۵ دقیقه گفت: در وقت های اضافه تیم مس رفسنجان شرایط مطلوبی داشت و بازیکنان این تیم دوندگی بیشتری نسبت به ما داشتند. در جنگ های تن به تن موفق بودند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. تجربه بسیار خوبی برای ما بود که بدانیم نتیجه فوتبال حتی به ثانیه آخرش بستگی دارد و اگر در بازی های آینده عقب نشینی کنیم اتفاقات بازی امروز برای ما رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در همان دقیقه ۱۲۰ مس رفسنجان ۱۰ نفره دو موقعیت فوق العاده و کاملا طلایی را از دست داد که این برای سپاهان ایده آل نیست. این دیدار فقط تجربه بسیار خوبی برای ما شد که در بازی های آینده باید برای تمام دقایق برنامه داشته باشیم.

وی در خصوص مهدی کیانی بازیکن سابق سپاهان و فعلی مس رفسنجان گفت: مهدی کیانی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در سال ۱۳۹۸ بود. مقداری اختلاف سلیقه وجود داشت و وی از جمع سپاهان جدا شد. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم وی بتواند همانطور که به سپاهان کمک کرد به مس نیز کمک کند. کما اینکه امروز نیز بازی بسیار خوبی جلوی ما به نمایش گذاشت.

محرم نویدکیا با اشاره به حرکت هواداران سپاهان قبل از بازی در مسیر هتل تا ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: تیم نباید با استرس به ورزشگاه نقش جهان برسد، از طرفی نگران موتورسواران هوادار سپاهان هستیم که در طول مسیر هتل تا ورزشگاه جلو و پشت اتوبوس تیم حرکت می کنند. از هواداران طلایی پوش می خواهم یا مقابل هتل و یا درب ورزشگاه نقش جهان حمایت خود را نشان دهند و اینکه در طول مسیر به همراه اتوبوس تیم می آیند هم برای خودشان خطر ایجاد می شود و هم تیم سپاهان به خاطر تلف شدن زمانش در حین مسیر با استرس در زمین ظاهر می شود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =