• ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر: 11402
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضوان رضایی

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: قبلا توانسته بودیم تیم بم را متوقف کنیم و پیروزی امروز برابر این تیم کار سختی نبود چرا که عملکرد بازیکنانم عالی بود و برنامه‌هایی که از آن‌ها خواستیم را به خوبی انجام دادند.

به گزارش ایراسین رضوان رضایی مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری بم در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و برنامه‌هایی که از بازیکنان خواستیم را به خوبی انجام دادند. تیم ما یک بار دیگر نیز ثابت کرده بود که می‌تواند برابر تیم شهرداری بم پیروز شود و این بار هم نتیجه بازی به سود ما شد و امروز عملکرد بازیکنانم عالی بود.

وی ادامه داد: در مورد صحنه پنالتی برای بم هم کارشناسان نظر خواهند داد. ب یک پنالتی می توانست برای ما اعلام شود که اینگونه نشد ولی در کل بازی خوبی  بود و حتی می توانست گل های بیشتری هم داشته باشد. تیم بم تیم خوبی است و امروز هم خیلی خوب کار کردند.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: در خصوص عملکرد تیم داوری، کارشناسان داوری باید نظر بدهند اما در مورد ما نیز یک ضربه هند در محوطه اتفاق افتاد که اعلام نشد. 

رضایی در پاسخ به اینکه پیش‌بینی می‌کرد سپاهان بتواند تیم شهرداری بم را شکست دهد، گفت: بله صد در صد، قبلا هم توانسته بودیم تیم بم را متوقف کنیم و کار سختی نبود.

به گزارش ایراسین، تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری بم ظهر امروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) در چارچوب هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار حساس شاگردان رضایی موفق به کسب پیروزی ۲ بر ۱ برابر حریف خود شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =