کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 310 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه آمار کرونا در اصفهان افزایش یافته است و با توجه به کشندگی ویروس جهش یافته هشدارهای بهداشتی جدی گرفته شود.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک اظهار داشت: متاسفانه با تعداد افزایش بستری های کرونا در اصفهان مواجه هستیم و با توجه به کشندگی ویروس جهش یافته توصیه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

وی افزود: شیوع ویروس جهش یافته می تواند یکی از علل افزایش تعداد بستری های کرونا در اصفهان باشد. توصیه ما به مردم این است که درک کنند شرایط اصلا خوب نیست و این موضوع را جدی تلقی کنند و از حضور در اماکن پرتردد اجتناب ورزند. 

وی گفت: در شبانه روز گذشته از یک هزار و 969 بیمار مشکوک به کرونا 310  مورد قطعی شناسایی شد و 97 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر68بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 505 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 78نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر6 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته سه مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =