• ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 11339
  • readingTime: ۱ دقیقه
عرضه اولیه

بر اساس اطلاعیه دو شرکت بورس و فرابورس، عرضه اولیه شرکت «ریل پرداز نوآفرین» با نماد «حآفرین۱» و شرکت سرمایه‌گذاری «مدیریت سرمایه مدار» با نماد «مدار» قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عرضه اولیه شرکت سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین (سهامی عام) به روش ثبت سفارش و با نماد (حآفرین۱) در تاریخ چهارشنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری و در بازار دوم فرابورس ایران انجام خواهد شد. این در حالی است که ثبت سفارش برای خرید عرضه اولیه این سهم روز سه‌شنبه، ۱۹اسفندماه، از ساعت ۱۳ الی ۱۷ اجرا می‌شود.

همچنین بر اساس اطلاعیه عرضه اولیه این شرکت، تعداد ۶۶۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون سهم از این شرکت در دامنه قیمتی ۴۳۴۸ الی ۴۴۴۸ ریال عرضه می‌شود و به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۳۰۰ سهم اختصاص خواهد یافت.

متعهد خرید این عرضه اولیه شرکت تامین سرمایه دماوند (سهامی عام) به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است. به علاوه ۷۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون سهم نیز به در تاریخ ۲۳ اسفندماه به صندوق‌های بورسی تخصیص خواهد یافت. آگهی عرضه اولیه حآفرین از اینجا قابل دریافت است.

عرضه اولیه «مدار»

علاوه بر موراد فوق بر اساس اطلاعیه شرکت بورس، عرضه اولیه سهام «شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه مدار»با نماد «مدار» در روز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه) تعداد ۳۴۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و هفتمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "سرمایه‌گذاری‌ها" گروه و طبقه "سایر واسطه‌گری‌های مالی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۴۰۰ سهم در دامنه قیمتی چهار هزار و ۷۵۰ ریال تا پنج هزار و ۵۰ ریال تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =