کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۲۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: برنامه بیمارستان های استان اصفهان در موج گیری احتمالی اواخر اسفند و فروردین ماه اعلام شد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشی و استفاده از ماسک اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۴۹۲ بیمار مشکوک به کرونا ۲۴۴ مورد قطعی شناسایی شد و ۸۰ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۷۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۷۱ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۴ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش نشده است.

آماده باش بیمارستانهای اصفهان در موج گیری احتمالی کرونا

وی افزود: بیمارستان خورشید اصفهان از شانزدهم اسفند با تمام ظرفیت به مدار بیمارستان های ریفرال کرونا پیوسته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان عیسی بن مریم هم از بیستم اسفند بیمار جدید مشکوک به کرونا پذیرش نمی کند.

وی اضافه کرد: بیمارستان امین هم در صورت افزایش تعداد بیماران کرونا از دهم فروردین سال آینده آمادگی پذیرش و بستری بیماران کووید ۱۹ با تمام ظرفیت خواهد بود.

نجیمی گفت: بیمارستان امام حسین(ع) هم از شانزدهم اسفند به عنوان بیمارستان مرجع اطفال مشکوک به کرونا نسبت به پذیرش و بستری بیماران اقدام می کند.

وی افزود: مادران باردار مشکوک به کرونا و نوزادان آنها هم باید در بیمارستان الزهرا(س) پذیرش و بستری شوند و بیمارستان سیدالشهدا (ع) هم باید ۲۵ درصد از ظرفیت خود را به پذیرش بیماران مبتلا به سرطان مشکوک به کرونا اختصاص دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی باید به گونه ای برنامه ریزی کند که از بیستم اسفند جاری آمادگی اختصاص ۱۵۰ تخت بستری از ظرفیت یکی از بیمارستانهای شهر اصفهان را برای پذیرش و بستری بیماران مشکوک به کرونا داشته باشند.

وی افزود: اگر روند صعودی کرونا در اصفهان حاکم شود بیمارستان شهید آیت الله صدوقی از بیست و پنجم اسفند باید آمادگی اخصاص ۱۰۰ تخت از ظرفیت تخت های خود را جهت پذیرش این گروه از بیماران داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =