بازدید فرمانده انتظامی استان اصفهان از فولاد مبارکه

فرمانـده انتـظامی اسـتان اصـفهان که به اتفاق هیئـت همـراه از خطـوط تولیـد فـولاد مبارکه بازدید کرد، در حاشیه جلسه با مدیرعــامل این شــرکت گفت: مجموعه انتظامی شهرستان مبارکه در ۱۱ ماهه گذشته توفیقات خوبی داشته که حمایتها و پشتیبانی های فولاد مبارکه در این زمینه مؤثر بوده است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، محمدرضا میرحیدری افزود: بازدید امروز احساس غرور ما را نسبت به اراده قوی فرزندان این ملت در عرصه‌های مختلف خصوصا در حوزه صنعت و اقتصاد افزود.

وی با اشاره به پیــچیدگی‌های جرائم امروزی و ضرورت آگاهی‌بخشی و آموزش همگانی افزود: خوشبختانه با کمک فولاد مبارکه و همکاری شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اصفهان، چاپ کتاب «نسیم آگاهی‌بخش» با تیراژ بالا و توزیع در سطح استان انجام شد که جا دارد از مدیریت ارشد شرکت در این زمینه قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: همانند عزیزانی که در حوزه امنیت در حال تلاش برای حراست از این سرزمین هستند، بحمدالله، مجاهدانی نیز در حوزه صنعت و اقتصاد فعالیت می‌کنند و این امر باعث شده دشمنان ما هم حساب دستشان بیاید که این ملت ملتی نیست که در مقابل زیاده‌خواهی‌های آن‌ها قد خم کند.

فولاد مبارکه در عرصه اقتصادی و اجتماعی در حال پمپاژ امید به جامعه است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، امنیت را شاخص مهم برای جامعه عنوان کرد و افزود: یکی از مظلوم‌ترین و پرکارترین دستگاه‌های اداری کشور نیروی انتظامی است که عملکرد آن‌ها در سطح جامعه بسیار محسوس است.

مهندس حمیدرضا عظیمیان گفت: بدون شک نیروی انتظامی تمامی توان خود را برای برقراری نظم و امنیت برای شهروندان و ایجاد زمینه مناسب برای کار و فعالیت‌های اقتصادی به کار بسته تا کارکنان این کارخانه بزرگ بتوانند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اهمیت کار و تولید در رونق اقتصادی کشور تصریح کرد: برای دست‌یابی به بهترین شرایط فعالیت اقتصادی، داشتن نظم و امنیت از مهم‌ترین مؤلفه‌هاست که خوشبختانه شاهد آن هستیم که در نتیجه تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و فولاد مبارکه چنین فضایی مهیا شده است.

 عظیمیان با بیان اینکه فولاد مبارکه نقطه قوت نظام و مولود انقلاب اسلامی است، افزود: این شرکت هم‌اکنون هم به لحاظ بین‌المللی و هم به لحاظ داخلی تحت‌فشار است و برخی آگاهانه و حساب شده و برخی هم ندانسته به این مجموعه حمله می‌کنند که این مسئله زیبنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در عرصه اقتصادی و اجتماعی در حال پمپاژ امید به جامعه است و دستور رهبری مبنی بر «جهش تولید» را سرلوحه کار خویش قرار داده و با وجود همه مشکلات، به وظایف خود عمل می‌کند و تولید خود را انجام می‌دهد.

گفتنی است فرمانده انتظامی استان و همراهان، پیش از شرکت در جلسه کاری، با حضور در معراج الشهدای فولاد مبارکه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس از خطوط تولید نیز بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =