کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی۲۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وضعیت مشابه خوزستان را تجربه نکنیم.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در حال حاضر روند مراجعات و بستری های کرونا در اصفهان افزایشی نیست و شیب ملایم دارد و تعداد کل بستری ها و موارد جدید نسبت به هفته های گذشته تغییری نکرده است.

وی افزود: موج های قبلی ثابت کرده است که در ابتدای هر موج با روند آرامی مواجه بودیم و مطابق الگوی شیوع کرونای جهش یافته در خوزستان نگران افزایش ناگهانی در اواخر اسفندماه هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر ترددها کاهش یابد و استفاده از ماسک وشستشوی دست مرتب انجام گیرد می توانیم اسفند و فروردین ماه را هم با شیب ملایم سپری کنیم و شاهد افزایش واکسیناسیون در سطح جامعه باشیم.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از یک هزار و ۸۴۵ بیمار مشکوک به کرونا ۲۶۲ مورد قطعی شناسایی شد و ۸۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۷۷ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۸ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته چهار نفر با تست قطعی کرونا فوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =