سعیدرشیدی

در پنجمین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی فولاد تاراز با محصول نوآورانه کلاف گالواتاراز با پوشش TOC رنگی با اهدا لوح زرین مورد تقدیر قرار گرفت.

سعید رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به پنجمین جشنواره محصول برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: کمیته اجرایی جشنواره متشکل از اساتید دانشمند و توانمند دانشگاه صنعتی شریف پس از انجام فرایندهای ارزیابی حضوری و غیر حضوری محصولات جدید بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدی، محصولات جدید ۲۲ شرکت را به عنوان برترین نوآوری انتخاب کردند که محصول کلاف گالواتاراز با کسب امتیاز بالا موفق به دریافت لوح زرین جشنواره نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۹ شد.

وی افزود: در میان ۲۲ شرکت برتر محصولات نوآورانه، نام ۶ شرکت فولادی فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد اکسین و شرکت فولاد تاراز  وجود داشت که مورد تقدیر قرار گرفتند که این باعث افتخار و نشانه خلاقیت و نوآوری در صنعت فولاد است.

مدیرعامل فولاد تاراز گفت: در راستای افزایش تنوع محصولات و خلق ارزش بیشتر برای مشتریان،  محصول نوآورانه فولاد تاراز، کلاف گالواتاراز با پوشش TOC رنگی برای اولین بار در کشور تولید و به بازار مصرف ارائه شده است و در آینده نزدیک با اجرای فرایند بازارسازی، تولید آن افزایش و با تنوع رنگ های بیشتری به بازار عرضه خواهد شد.

وی به ویژگی های کلاف گالواتاراز اشاره کرد و گفت: امکان تولید در رنگ های متنوع، زیبایی ظاهری و خاصی به محصول بخشیده و در عین حال  قیمت نهایی آن نسبت به ورق رنگی مناسب تر است.

رشیدی به ویژگی افزایش مقاومت کلاف گالواتاراز در برابر شوره  هم پرداخت و افزود: با توجه به پوشش محافظ  ارگانیک TOC محصول گالواتاراز چندین برابر مقاومت بیشتری در برابر شوره زدن نسبت به ورق های گالوانیزه معمولی دارد؛ به طوریکه نتایج  تست های آزمایشگاهی کابین نمک حاکی از مقاومت بیش از ۵ برابری این محصول خبر می دهد و از این منظر موجب خلق ارزش بیشتر و ارتقای رضایت مندی مشتریان می شود.

مدیرعامل فولاد تارازبه خاصیت خودروانکار بودن کلاف گالواتاراز هم اشاره کرد و گفت: خاصیت خودروانکار بودن این محصول باعث فرم پذیری آسان تر و کاهش هزینه های تولید می شود. همچنین کاهش مصرف روغن حین فرم دهی و زیر پرس های هیدرولیک را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: خاصیت ضداثر انگشت کلاف گالواتاراز هم در نوع خود بی نظیر است و به علت پوشش محافظ TOC این ویژگی جذاب حاصل شده که اثر لکه روی ورق به وجود نمی آید.

مدیرعامل فولادتاراز در پایان کسب این موفقیت را به تمامی ذینفعان ، مشتریان شرکت، مدیران و کارکنان توانمند شرکت فولاد تاراز که با خلاقیت و انگیزه بالا این محصول را تولید کردند تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =