بازدید مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه از هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: از آنجایی که همه سهامداران حقیقی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان از پرسنل بازنشسته و شاغل فولاد مبارکه هستند؛ پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه از این هلدینگ یک حمایت در جهت منافع اقتصادی نیست بلکه در راستای رفاه حال سهامدارن این شرکت است.

به گزارش ایراسین، صبح روز چهارشنبه، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن بازدید از شرکت آتیه فولاد نقش جهان اظهار داشت: تمام سهامداران حقیقی شرکت آتیه فولاد نقش جهان از پرسنل بازنشسته و شاغل فولاد مبارکه هستند و این یک نکته بسیار حائز اهمیت است. بنابراین تمام سعی ما بر رضایت مندی معیشتی سهامداران این شرکت است.

وی در توضیح ورود شرکت فولاد مبارکه به سهام شرکت آتیه نقش جهان گفت: حمایت شرکت فولاد مبارکه از هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در جهت منافع اقتصادی نیست بلکه در راستای رفاه حال سهامداران این شرکت است.

 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه از ابتدای مدیریت بر شرکت فولاد مبارکه بر تامین معیشت پرسنل، امنیت و ایمنی در کار تاکید کرده ام، تصریح کرد: ایجاد آرامش در دوران بازنشستگی در شرکت آتیه نقش جهان یک رسالت مهم برای این شرکت است و هر اقدامی برای بازنشسته ها قطعا بازخورد مثبتی برای شرکت دربر خواهد داشت. 

وی با تقدیر از وجدان عمومی پرسنل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه برای نیروی کار مشخص شود که مدیریت در راستای منافع آنها اقدام می کند، با انگیزه مضاعف کار می کنند. 

عظیمیان بر تقویت تعامل مدیریت با کارکنان شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد و گفت: مدیریت شرکت فولاد مبارکه همواره درصدد این است که با نگاه تعاملی و رفع دغدغه های نیروی کار، بیشترین کارایی را ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه حاشیه سود بالا در بورس ممکن است فریبنده باشد اظهار داشت: تلاطم های بازار و رونق بازار سرمایه می تواند به طور کاذب در افزایش حاشیه سود موثر باشد ولی باید مراقب بود و با تعریف کردن یک حاشیه سود مطمئن و منطقی افزایش سرمایه سهامداران را تضمین کرد. 

عظیمیان در خاتمه برای این شرکت و تمام کارکنان آن آرزوی توفیق و موفقیت کرد.


گفتنی است شرکت آتیه فولاد نقش جهان به عنوان یکی از سه هلدینگ تخصصی وابسته به شرکت فولاد مبارکه فعالیت خود را رسماً از ۲۸ فروردین ماه ۱۳۸۶ در حوزه توزیع محصولات فولادی آغاز نمود.این شرکت در طی مراحل رشد، موفق شد بتدریج دامنه فعالیت خود را به بخش تأمین و حضور در سایر حوزه های کسب و کار از جمله بازار سرمایه و تجارت خارجی با محوریت واردات و صادرات گسترش دهد. آتیه فولاد نقش جهان در طی سال های فعالیت خود با بهره گیری از تجارب ارزنده و دانش تخصصی مدیران و کارشناسان کارآزموده در رشته های مختلف توانسته است هم اینک در آستانه ورود به بازار بورس اوراق بهادار، عنوان یکی از سودآورترین شرکت های گروه فولادی را به خود اختصاص دهد. هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در راستای دست یابی به چشم انداز خود مبنی بر حضور پایدار در بخش صنعت کشور به وسیله سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی، تولیدی، مواد معدنی و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی هم اکنون به کمک ۲۰ شرکت تابعه و بهره گیری از راهبرد هدایت، حمایت و نظارت، علاوه بر مأموریت توزیع محصولات فولادی در سراسر کشور در عرصه هایی همچون بازار سرمایه، تولید ورق های پوشش دار، تولید و تأمین مواد اولیه کارخانه های فولادی از جمله: انواع پودرهای میکرونیزه بنتونیت، آهک کلسینه و هیدراته و کوردوایر و همچنین تولید لوله های مانیسمان، سنگ آهن و کنسانتره حضور فعال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =