کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۳۱۷ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و نسبت به افزایش موارد جهش یافته در اصفهان هشدار داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرایط حساسی در استان اصفهان حاکم شده است و به دنبال شناسایی موارد کرونا جهش یافته وجود دارد. امیدوارم شرایطی مانند استان خوزستان در اصفهان اتفاق نیفتد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و  ۲۲۹ بیمار مشکوک به کرونا ۳۱۷  مورد قطعی شناسایی شد و ۸۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۹۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۴۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۶۲ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته یک  نفر با تست قطعی کرونا فوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =