• ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
  • کد خبر: 11172
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تیم گل گهر سیرجان علاوه بر بازی مستقیم کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای دارد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم گل گهر سیرجان گفت: گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و به طور حتم بازی سختی را فردا خواهیم داشت. این تیم در دیدار پایان نیم فصل نتیجه عجیبی کسب کرد ولی اگر منطقی باشیم، باید آن شکست ۵ بر صفر این تیم را نادیده و به مسابقات قبلی آنها فکر کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم گل گهر سیرجان تجربه خیلی زیادی در لیگ برتر داشته‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای در این رقابت ها به دست آورده اند و به همین دلیل باید با تمرکز بالا و تمام توان برای کسب هر سه امتیاز روز دوشنبه تلاش کنیم. شاگردان قلعه نویی فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و کارهای تاکتیکی فوق‌العاده‌ای دارد که برای تمام آنها برنامه‌ریزی کرده ایم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه باید از دقیقه یک تا پایان مسابقه بدون هیچ اشتباهی بازی کنیم، افزود: گل‌گهر چندین تاکتیک خیلی خوب را به اجرا خواهد گذاشت که باید از نوع بازی این تیم مراقبت کنیم. این مسابقه قطعا برای سپاهان مشکل خواهد بود و پیروزی در مقابل نماینده سیرجان برای ما اهمیت زیادی دارد. امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به نقل و انتقالات فوتبالی بیان داشت:سه چهار نفر از بازیکن ها از جمع ما جدا شدند و می‌خواستند در تیم دیگری فرصت بازی بیشتری به دست آورند. یکی از بچه‌های ما برای خدمت سربازی به ملوان رفت، پاپی راهی ذوب‌آهن شد، دهقانی به نساجی پیوست و مهدی کیانی هم فعلا در حال مذاکره با دیگر تیم‌ها است تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بنده خیلی به فکر تغییرات نیستیم، گفت: شاید هیچ ورودی نداشته باشیم و نهایت یک بازیکن به خدمت بگیریم ولی اگر اینگونه نشد، هیچ ورودی نخواهیم داشت و مثل نیم‌فصل اول کارمان را انجام می‌دهیم. تیم سپاهان کار خیلی سختی دارد ولی باید با تمام وجود تلاش کنیم تا سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم و در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

محرم نویدکیا در پایان پیرامون هواداران طلایی پوش گفت: جای آنها در ورزشگاه خالی است، اما باید به بیماری خطرناک کرونا توجه داشته باشیم. تماشاگران سپاهان از منازل به ما انرژی بدهند و کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان فصل به خوبی ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =