حجت الاسلام موسوی امام جمعه مبارکه

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه با اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم سهم مهمی در کاهش نرخ بیکاری دارد و جایگاه زنان در صنعت بزرگ کشور ویژه است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اهمیت جایگاه شرکت فولاد مبارکه در کشور اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه یکی از پرافتخارترین برکات و زایش های ارزشمند انقلاب اسلامی است که خوشبختانه در منطقه مبارکه واقع شده است.

امام جمعه شهرستان مبارکه با تاکید بر اینکه به واسطه شرکت فولاد مبارکه ایران در بین کشورهای صنعتی جهان جایگاه برتر و ویژه ای یافته است، تصریح کرد: ایران اسلامی با تمام محدودیت ها و تحریم ها توانسته است با دستان توانمند و قدرتمند مهندسان متخصص و تکیه بر دانش داخلی، صنعت فولاد مبارکه را تاسیس و فازهای متعدد آن را توسعه دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم هرچه زودتر فازهای بعدی شرکت فولاد مبارکه به بار بنشیند و به افتخارآفرینی ادامه دهد. 

جایگاه ویژه فولاد مبارکه در اشتغالزایی

حجت الاسلام والمسلمین موسوی باز هم بر تکیه دانش فنی و توانمندی داخلی متخصصان و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه صحه گذاشت و گفت: در زمینه اشتغال که یکی از نیازهای ضروری کشور است، شرکت فولاد مبارکه توانسته است با به کارگیری بیش از ۲۰ هزار اشتغال مستقیم و ۳۰۰ هزار اشتغال غیرمستقیم سهم عمده ای در کاهش نرخ بیکاری ایفا کند.

وی افزود: در بازدیدی که در دهه فجر از این مجموعه عظیم صنعتی انجام شد، حضور موثر بیش از ۲۰۰ زن در این صنعت مهم، نشان می دهد زنان هم در کنار مردان در این واحد بزرگ صنعتی در بخش های مختلف به طور مستقیم و غیرمستقیم خدمت رسانی می کنند که مایه خرسندی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =