وحید یعقوبی

مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از رشد سایر بخش های مرتبط با صنعت فولاد در انقلاب چهارم صنعتی گفت.

وحید یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اهمیت برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها درصنعت فولاد اظهار داشت: برگزاری همایش ها ونمایشگاه های مرتبط به فولاد، منتج به هم فکری و تعامل فعالان این حوزه می شود که امری مهم و ارزشمند است.

 مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: تاثیر همایش ها و نمایشگاهها در هم افزایی و هم فکری موثر است و یکی از اهداف برگزاری همایش ونمایشگاه ها در حوزه فولاد همین موضوع است. 

وی اضافه کرد: بهتر است به جای تعدد برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها در حوزه فولاد به چند رویداد مشخص و همایش موثر در ابعاد مختلف در صنعت فولاد بسنده کنیم تا از اهداف اصلی دور نیفتیم تا از هزینه های گزاف اجتناب شود.

ضرورت ایجاد انقلاب چهارم صنعتی در صنعت فولاد

یعقوبی در ادامه به ضرورت ایجاد انقلاب چهارم صنعتی در صنعت فولاد اشاره ای کرد و گفت: کار از انتخاب گذشته است و ایجاد انقلاب صنعتی در صنعت فولاد اجتناب ناپذیر است و باید برای آن برنامه ریزی مدون در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه صنعت فولاد از معدود صنایعی است که با جهان همگام است، افزود: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در همایش اخیر در حوزه فولاد بر اهمیت موضوع انقلاب چهارم صنعتی در فولاد به خوبی صحه گذاشتند تا اتفاقات ویژه ای در این صنعت رخ دهد.

توسعه انقلاب چهارم صنعتی در حوزه فولاد در گرو به روز رسانی زیرساخت هاست

مدیراجرایی انجمن تولیدکنندگان فولادایران با تاکید بر اینکه در جهان یکی از مولفه های توسعه ای در چشم انداز صنعت فولاد، انقلاب صنعتی چهارم است، گفت: ما هم باید به این موضوع مهم فکر کنیم چراکه مولفه های انقلاب صنعتی در بخش فولاد خلاصه نمی شود؛ بلکه لازم است به مولفه های برون بخشی و فرابخشی این صنعت توجه کرد تا تمام ساختارهای مرتبط با صنعت فولاد به حرکت درآید و رشدکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =