کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 309 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و دورهمی ها را عامل مهم در شیوع نوع جهش یافته کرونا در جامعه دانست.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به آغاز واکسیناسیون دور دوم کادر درمان در استان اصفهان اظهار داشت: شیوع ویروس جهش یافته در استان اصفهان در مهمانی ها و مراسمات دورهمی نگران کننده است و لازم است شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و 765 بیمار مشکوک به کرونا 309 مورد قطعی شناسایی شد و 83 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر86 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 421 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 65 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر6 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته سه نفر با تست قطعی کرونا فوت شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =