• ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
  • کد خبر: 11115
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاسم حدادی‌فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم با جذب بازیکن و برطرف کردن نقطه ضعف‌های‌مان بتوانیم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنیم چرا که کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت است.

به گزارش ایراسین، قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط تیمش گفت: در حال حاضر به تمرینات خود ادامه می دهیم و خود را برای نیم فصل دوم آماده می کنیم، با توجه به شرایط نیم فصل اول و عدم نتیجه گیری تیم، در نهایت مسئولین باشگاه  ذوب آهن مجبور به تغییر کادرفنی شدند و مجتبی حسینی یک مربی است که قبلا در تیم ما حضور داشته و دارای دانش، نظم و انضباط است.

وی با بیان اینکه امیدوارم چیزهایی که مجتبی حسینی به ما می‌گوید را در زمین پیاده کنیم و موفق شویم، افزود: حسینی مربی کاربلدی است و ما هم تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم فوتبال ذوب آهن انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله بتوانیم نقطه ضعف‌ها را پوشش دهیم و در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی را کسب نمائیم.

قاسم حدادی‌فر ادامه داد: امیدوارم با جذب بازیکن و برطرف کردن نقطه ضعف‌های‌مان بتوانیم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنیم، کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت است اما باید خیلی جدی و پرتلاش کار کنیم تا بتوانیم امتیازات لازم را کسب و از قعر جدول جدا شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تغییر در راس باشگاه گفت: از جواد محمدی مدیرعامل قبلی به دلیل زحماتش تشکر می کنم و اکنون آقای فریدونی بسیار در حال تلاش هستند و آن چیزهایی که تیم نیاز دارد، فراهم می کند و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

وی افزود: بنده به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم اما روزهای خیلی سختی را پشت سر می‌گذارم چون شرایط تیم خوب نیست و فشار زیادی را حمل می‌کنیم، ان‌شاءالله با بهبود شرایط تیم وضعیت ما هم بهتر شود و بتوانیم از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت ببریم.

قاسم حدادی‌فر پیرامون نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در نیم فصل دوم خیلی کار سخت است و فوتبال ایران به شکلی شده است که همه تیم‌ها به جز دو سه تیمی که شرایط خوبی دارند، نزدیک به هم هستند، ما هم خیلی امیدواریم، امتیازات زیادی را که در نیم فصل اول از دست داده ایم را جبران کنیم و فصل 1399 -1400 را به خوبی پشت سر گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =