وحید یعقوبی

مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از نقش بی بدیل شرکت فولاد مبارکه در ایفای مسئولیت اجتماعی گفت.

وحید یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اهمیت جایگاه شرکت فولاد مبارکه به عنوان قطب صنعت کشور اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه و زیرمجموعه های آن 50 درصد فولاد کشور را تولید می کنند و نقش ویژه و مهمی در تمام گروه های صنعت فولاد از جمله مسئولیت های اجتماعی دارد.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه هر سال فراخور شرایط موجود، نقش ویژه ای را در مسئولیت های اجتماعی ایفا می کند که امسال با شیوع کرونا و در اختیار قرار دادن اکسیژن رایگان و تجهیز مراکز درمانی با رسالت اجتماعی سلامت جامعه را تضمین کرد که اقدامی ارزشمند و تاثیرگذاری است.

مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با ابراز قدردانی از مجموعه فولاد مبارکه و مدیریت این شرکت به ویژه در انجام مسئولیت های اجتماعی بیان داشت: مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه به صورت منطقه ای و ملی قابل توجه و ارزشمند است که می توان از ساختن مدرسه در سنگان تا توسعه تصفیه خانه پساب در شهرهای اطراف مبارکه یاد کرد.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کشور قدرتمند با ایفای مسئولیت اجتماعی به نیازهای مردم در کشور پاسخ داده است.

یعقوبی در ادامه به شکل گیری بومی سازی از دهه های گذشته درصنعت فولاد کشور اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه از نخستین شرکت هایی بود که نسبت به بومی سازی اقدام کرد و توانست بیش از یکصد هزار قطعه و تجهیزات را با تکیه بر توان متخصصان شرکت فولاد مبارکه و دانش داخلی بومی سازی کند.

وی افزود: از سال 97 با تشدید تحریم ها بومی سازی در صنایع توسعه پیدا کرد و شرکت فولاد مبارکه با توسعه بومی سازی این موضوع را به بخش دانش و محصول تعمیم داد. برای نمونه شرکت فولاد مبارکه در بومی سازی ورق های API با همکاری فولاد اکسین نقش مهمی را ایفا کرده است و کشور را از این محصول استراتژیک بی نیاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =