• ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷
  • کد خبر: 11090
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی کرباسیان، رییس اسبق هیئت عامل ایمیدرو

رئیس اسبق ایمیدرو گفت: شرکت فولاد مبارکه محوری ترین و بزرگترین صنعت فولادساز کشور است.

مهدی کرباسیان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه محوری ترین و بزرگترین فولادساز کشور است. به ویژه اقدامی که در سال 1396 شروع کرد و به تولید فولادهای برای مصرف لوله های گاز و گاز ترش و نفت بود که مورد استفاده شرکت نفت قرار گرفت اقدام مهم و باارزشی است. 

وی ضمن تبریک به مجموعه و مدیریت شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: اخیرا هم می توان نتیجه اقدامات شرکت فولاد مبارکه را درخط گوره-جاسک مشاهده کرد و با توجه به اینکه صنعت فولاد، شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل این شرکت مشمول تحریم های ظالمانه قرار گرفت اما این شرکت در زمینه تولید، اشتغال و صادرات به دستاوردهای ارزنده ای دست یافته است.

رئیس اسبق ایمیدرو گفت: با شکل گیری صنعت ذوب آهن در کشور و بهره برداری از شرکت فولاد مبارکه با تکیه بر توان داخلی از سه دهه گذشته شاهد رشد صنعت فولاد بودیم و مطمئن هستم که با بهره گیری از تکنولوژی و دیجیتالیزاسیون به تنوع محصولات از نظر کمی و کیفی و سرمایه گذاری های جدید منجر شود.

وی اضافه کرد: بومی سازی جزء تکالیف تمام واحدهای تولیدی است به این معنا که تلاش صنایع این است که به خوداتکایی منتج شود و فولاد مبارکه هم در این راستا به خوبی عمل می کند.

کرباسیان با اشاره به گردش مالی شرکت فولاد مبارکه بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه جایگاه ممتازی در بین 100 شرکت اول ایران دارد و رشد و کاهش سهام این شرکت در بورس موثر است و با سودآوری می تواند موجبات رونق بورس را هم فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =