• ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۶
  • کد خبر: 11088
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا دهقانی

رضا دهقانی بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با عقد قراردادی به تیم نساجی مازندران پیوست

به گزارش ایراسین، رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی مازندران و نیم فصل اول 1399-1400 فولاد مبارکه سپاهان، بار دیگر به جمع سرخ‌پوشان مازندرانی پیوست. دهقانی فصل گذشته به‌صورت قرضی از تیم فولاد مبارکه سپاهان، در تیم نساجی مازندران حضور داشت که پس از نمایش قابل قبول، توانست به تیم ملی امید دعوت شود و در بازی‌های مقدماتی المپیک نیز عملکرد درخشانی داشت. وینگر ملی‌پوش نساجی در فصل اخیر مجدداً به سپاهان آمد و در نهایت در نیم‌فصل دوم 1399-1400 بار دیگر به نساجی مازندران پیوست. علاوه بر دهقانی، سعید جلالی‌راد دروازه‌بان فصل اخیر شهرخودرو هم در نیم‌فصل دوم به جمع سرخ‌پوشان مازندرانی پیوست.

همچنین با شروع نقل‌ و انتقالات نیم فصل، محسن الغسانی مهاجم عمانی سپاهان از جمع طلایی ‌پوشان خارج شد، همچنین اخباری مبنی بر خروج کیانی از اردوی طلایی‌پوشان به گوش می ‌رسد. با باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور، محسن الغسانی بازیکن عمانی تیم سپاهان از جمع طلایی ‌پوشان خداحافظی کرد. مهاجم ۲۳ ساله عمانی با عقد قراردادی یک و نیم فصل، بهمن ماه سال گذشته به تیم فولاد مبارکه سپاهان پیوست و با لباس این تیم در شش بازی حضور یافت.

جدایی الغسانی نخستین حرکت طلایی پوشان در نقل‌ و انتقالات نیم فصل بود، پیش از این محرم نویدکیا اعلام کرده بود که سپاهان نیازی به بازیکن جدید در نیم فصل پیش رو ندارد. همچنین خبری مبنی بر درخواست باشگاه استقلال تهران جهت به خدمت‌گیری مهدی کیانی به گوش رسید ولی این انتقال نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =