• ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵
  • کد خبر: 11087
  • readingTime: ۱ دقیقه
محسن طاهری

سرمربی هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای سال آینده اگر شرایط کرونایی هم باشد، باید مسابقات به صورت لیگ برگزار شود.

به گزارش ایراسین، بالاخره لیگ برتر هندبال مردان ایران با فراز و نشیب زیادی با وجود ویروس کرونا به پایان رسید و تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام سومی این رقابت ها بسنده کرد. محسن طاهری سرمربی هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون کسب سکوی سومی به خبرنگار ما گفت: از کسب مقام سوم راضی نیستیم و باید جایگاه بهتری را  تصاحب می‌کردیم، خوشبختانه هیچ زمانی مربی و بازیکن اصلی از تیم شهید شاملی به کرونا مبتلا نشد، ولی متأسفانه من و چند نفر از بازیکنان سپاهان به کرونا مبتلا شدیم و در مقطعی نتوانستیم به تیم کمک کنیم که باعث شد امتیازاتی خاص را از دست بدهیم و نتوانیم آن را جبران کنیم.

وی در خصوص مرحله نهایی لیگ برتر هندبال اظهار داشت: به خاطر کرونا تیم ها نتوانستند از میزبانی خود استفاده کنند، مسابقات خوب برگزار شد ولی اگر بازیکنی مصدوم یا دچار مشکل می شد نمی توانست سریع به مسابقات بازگردد که در نتیجه گیری و کیفیت تیم ها تاثیر گذار بود، جدول مسابقات یکسری امتیازات را به بعضی تیم ها تقدیم کرد که عادلانه نبود.

 محسن طاهری ادامه داد: اگر مسابقات به صورت لیگ برگزار می شد و همه تیم ها با یکدیگر بازی می کردند به جرات می توانم بگویم نتایج به شکل دیگری رقم می خورد و تیم شهید شاملی نمی توانست به راحتی قهرمان شود. به دلیل فشردگی رقابت ها، بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند، اگر بازی های دور آخر سال 1400 برگزار می شد باید به بازیکنان استراحت می دادیم و دوباره تمرینات را شروع می کردیم که شرایط سخت می شد.

سرمربی هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عقد قرارداد با طلایی پوشان در سال 1400 گفت:‌ برای فصل آینده با من صحبتی نشده است، در سپاهان بزرگ شدم که اولین انتخاب من است، اگر برای فصل آینده در سپاهان حضور داشتم تیم باید تقویت شود و جا به جایی هایی لازم است که زیاد نخواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر سال آینده شرایط کرونایی وجود داشت، باید مسابقات به صورت لیگ برگزار شود زیرا کرونا از بین نمی رود و ما باید خودمان را با آن وقف بدهیم تا بتوانیم از میزبانی ها استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =