سروش فولادچی

دبیر یازدهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار، با بیان اینکه این همایش به منظور اتخاذ مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک صنعت فولاد برگزار شده است، گفت: برگزاری این همایش‌ها موجب تصمیم گیری درست در سطح کلان طی یک دهه گذشته شده است.

سروش فولادچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: یازدهمین دوره همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار در حالی برگزار می‌شود که دنیای اقتصاد در یازده سال اخیر سالانه این رویداد را برای اتخاذ مهمترین تصمیمات استراتژیک حوزه فولاد برگزار کرده است.

وی افزود: امسال هم علی رغم مشکلاتی نظیر پاندمی کووید 19، این همایش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی، در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با حضور 80 شرکت در حوزه فولاد در حال برگزاری است.

دبیر یازدهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار، با تاثیرگذار دانستن برگزاری همایش های فولاد گفت: تاثیرات این همایش ها در ادوار یک دهه گذشته موجب تصمیم گیری درست در سطح کلان شده است. برای نمونه می توان به طرح جامع فولاد که نقشه راه این صنعت در کشور است، اشاره کرد.

فولادچی خاطرنشان کرد: همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار، زاییده برگزاری چند دوره همایش فولاد است. همچنین یکی از اقدامات این همایش، پایش طرح‌های مربوط به حوزه فولاد است تا به تصمیم سازان برای اتخاد سیاست صحیح در حوزه فولاد یاری برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =