مهندس غلامرضا طاهری

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های شرکت فولاد مبارکه با اشاره به سهم 40 درصدی فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور گفت: این شرکت در صنعت فولاد کشور نقش رهبری دارد. در حال حاضر دیجیتالیزاسیون (دیجیتال‌سازی) و موضوعات مربوطه امری مهم و اجتناب ناپذیر در این حوزه به شمار می‌رود.

غلامرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اثربخشی برگزاری یازدهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار اظهار کرد: بی شک این همایش تاثیرات بسزایی در صنعت فولاد و تکمیل زنجیره تولید، چالش ها و فرصت های آینده به ویژه در سرمایه گذاری ایفا می کند.

وی افزود: با توجه به حضور صاحب نظران حوزه فولاد و مدیران عامل و بخش حاکمیتی در این همایش می توان موضوعات متعدد را بررسی کرد.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر نقش رهبری  این شرکت بر صنعت فولاد کشور و سهم بیش از 40 درصدی آن در تولید فولاد گفت: این شرکت می‌تواند با جایگاه ویژه در تعامل با دیگر فعالان این حوزه به انتقال دانش بپردازد.

طاهری خاطرنشان کرد: امروزه دیجیتالیزاسیون ( دیجیتال‌سازی) و موضوعات مربوطه امری مهم و اجتناب ناپذیر در صنعت فولاد به شمار می‌رود و لازم است که فعالان این حوزه با این ادبیات و موضوعات، به روز و سازگار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =