عزت الله اکبری تالارپشتی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت فولاد مبارکه با بهره گیری از نیروی متخصص توانمند و تکنولوژی به روز و بازاری که در اختیار دارد، مهمترین صنعت فولاد کشور محسوب می شود.

عزت الله اکبری تالارپشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: برگزاری همایشی نظیر یازدهمین همایش «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» علاوه بر کمک به اقتصاد کشور می‌تواند در ایجاد فضای تبادل نظر و پیشرفت صنعتی و فولادی کشور موثر باشد.

وی افزود: اگرچه با شیوع کرونا جمعیت زیادی حضور نیافت اما در مجموع همایش قابل قبولی بود و گزارش‌های خوبی نیز در آن ارائه شد. با توجه به توانمندی بخش خصوصی، اعتماد بیشتر به این بخش در کنار اجتناب بخش دولتی از تصدی گری، صنعت فولاد بیش از پیش مسیر رشد را طی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه از افتخارات کشور است. این شرکت صنعت مهمی است و به تنهایی اساس و پایه ای برای توسعه انواع تولیدات فولادی از نظر ظرفیت است.

اکبری تالارپشتی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه با بهره‌گیری از نیروی متخصص توانمند و تکنولوژی به روز و بازاری که در اختیار دارد، مهمترین صنعت فولاد کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =