کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 268 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و با دو نمونه شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اصفهان را هشدار داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، با اشاره به دو مورد مشکوک به یقین از شیوع کرونای انگلیسی در اصفهان هشدار داد و اظهار داشت: نمونه کودک 9 ساله که به صورت سرپایی و پیرمرد 76 ساله که بستری شد در مرحله ابتدایی نشان دهنده ویروس کرونای جهش یافته موسوم به انگلیسی است.

وی افزود: این نمونه ها جهت بررسی به آزمایشگاه تهران منتقل شده است اما با احتمال بسیار بالا نشان از شیوع کرونای انگلیسی در اصفهان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ارتباط این نمونه ها با استانهای مجاور در حال بررسی است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از دو هزار و 287 بیمار مشکوک به کرونا 268 مورد قطعی شناسایی شد و 80 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر 94 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 408 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 70 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر10 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته دو نفر با تست قطعی کرونا فوت شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =