• ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
  • کد خبر: 11045
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس رفسنجان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری تدارکاتی مقابل مس رفسنجان به برتری دست یافت.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیداری دوستانه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه چهارم اسفندماه 1399 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مس رفسنجان رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.  شاگردان محرم نویدکیا در نیمه اول در دقیقه ۳۵ با تک گل محمدرضا حسینی که روی ارسال امید نورافکن به ثمر رسید، از حریف خود پیشی گرفت. گل دوم طلایی پوشان اصفهانی را سجاد شهباززاده در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند و باز هم گل سوم این تیم را شهباززاده آقای گل کنونی لیگ برتر فصل 1399-1400 به ثمر رساند، سجاد گل دوم خود را در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در دقایق پایانی بازی و روی یک اشتباه عجیب و گل بخودی از طرف محمدرضا مهدی‌زاده مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان، مس رفسنجان به تک گل خود رسید. به این ترتیب بازی دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی ها با یک برد شیرین راهی تعطیلات کوتاه نیم فصل شوند.

همچنین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیداری تدارکاتی از ساعت 16 روز دوشنبه چهارم اسفندماه 1399 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان نوین رفت. سبزپوشان که نخستین دیدار خود پس از آغاز فعالیت مجتبی حسینی به عنوان سرمربی در این تیم را تجربه می‌کردند، در این مسابقه دوستانه به پیروزی 3 بر صفر رسیدند. مجتبی حق‌دوست، وحید محمدزاده (از روی نقطه پنالتی) و عرفان پورافراز برای ذوب‌آهن در این دیدار گلزنی کردند. پیش از این قرار بود سبزجامگان اصفهانی به مصاف آلومینیوم اراک بروند که این دیدار لغو شد و شاگردان مجتبی حسینی به مصاف سپاهان نوین رفتند.

نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 11 اسفندماه آغاز می‌شود. تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نخست نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها مهمان فولاد خوزستان است و سپاهانی ها در ورزشگاه نقش جهان از تیم گل گهر سیرجان پذیرایی خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =