• ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
  • کد خبر: 11044
  • readingTime: ۲ دقیقه
هندبال

تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با غلبه بر تاسیسات دریایی تهران جایگاه سوم شانزدهمین دوره لیگ برتر ایران را از آن خود کرد.

به گزارش ایراسین، در دیدار رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان ایران روز دوشنبه چهارم اسفندماه 1399 تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تأسیسات دریایی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان هندبالیست‌های سپاهانی توانستند با برتری ۲۹ بر ۲۰ عنوان سومی را به دست آورند. دفاع مستحکم فولاد مبارکه سپاهان و اشتباهات بازیکنان تأسیسات این نتیجه را رقم زد. نیمه اول این دیدار نیز ۸-۱۲ به سود سپاهان پایان یافت. نکته جالب توجه اینکه شاگردان فاطمه محمد خانی در فصل قبل لیگ برتر هندبال بانوان چهارم و تأسیسات سوم شده بود.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از دستیابی به مقام سوم لیگ برتر هندبال بانوان گفت: بچه ها انگیزه بالایی داشتند که بهتر از عنوان چهارم فصل قبل لیگ عمل کنند. از نظر من تیم سپاهان مقام اول را دارد چون بازیکنانم عالی کار کردند و تنها یک بدشانسی در مرحله ضربدری باعث شد بازی را واگذار کنیم وگرنه تیمی بودیم که در پنج دقیقه آخر مسابقه با اشتادسازه توانستیم شش گل را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه ما از ابتدای لیگ برای قهرمانی می جنگیدیم، درباره بهترین بازیکن تیمش در بازی امروز نیز گفت: از نظر من تمام بازیکنانم بهترین بازیکن میدان امروز بودند. بچه ها از شروع تمرینات همدل شده بودند که امسال بتوانیم حتما روی سکوی اولی باشیم.

فاطمه محمدخانی افزود: البته می شد مسابقات دور آخر لیگ بانوان را مثل لیگ برتر مردان دوره ای برگزار کرد اما به هر حال تیم سپاهان عالی کار کرد و نمایش بازیکنانم در بازی امروز در شان طلایی پوشان بود.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: بازیکنان جوانم در سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن و ایستادن روی سکوهای بهتر دارند، خوشحالم که لیگ امسال لیگ بازیکنان و مربیان جوان بود و همین امر آینده درخشانی در هندبال بانوان رقم می زند.

در مسابقه فینال که در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال به پایان رسید، اشتاد سازه مشهد موفق شد در یک بازی جذاب و دلچسب شهید شاملی را شکست دهد و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند. نیمه نخست این بازی با نتیجه 16 بر 11 به سود اشتادسازه مشهد تمام شد، دو تیم در نیمه دوم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما نماینده مشهد با استفاده بهتر از موقعیت های خود در نهایت موفق شد با نتیجه 29 بر 26 شهید شاملی را شکست داده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =