مریم جهان‌نجاتی

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: می‌دانستیم باید از کدام منطقه حمله و چطور به تیم فولاد مبارکه سپاهان گل بزنیم.

به گزارش ایراسین، مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان پس از پیروزی مقابل فولادمبارکه سپاهان در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بازی‌های جذاب و زیبای لیگ را شاهد بودیم، سپاهان نیمه اول را خوب آغاز کرد و با آنالیزی که از این تیم داشتیم خیلی زود به گل رسیدیم و این گل کار را برای شاگردان امیرشقاقی سخت‌تر کرد.

وی با بیان اینکه می‌دانستیم باید از کدام منطقه حمله کنیم و چطور به سپاهان گل بزنیم، افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند، با مصدومانی که پس از بازی با وچان کردستان داشتیم کاران برابر فولاد مبارکه سپاهان سخت شده بود و هماهنگ کردن بازیکنان جوان با سایر بازیکنان مشکل بود، خدا را شکر به هدف مان رسیدیم.

مریم جهان‌نجاتی پیرامون زدن 6 گل به تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: فکر نمی‌کردم 6 گل به سپاهان بزنیم، دو تیم آن‌قدر خوب فوتبال بازی می‌کردند و توپ در جریان بود که داوری مشکل خاص و عجیب و غریبی نداشت. فکر می‌کنم نوع بازی سپاهان بازیکنان ما را تحت‌تأثیر قرار داد اما دستور کار ما حمله از کناره‌ها بود که به دفعات اجرا کرده و فکر می‌کنم کار خودمان را انجام دادیم. شاید تفاوت نوع بازی‌مان با دیدارهای قبلی به این برمی‌گردد که روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و روی چمن طبیعی مسابقه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با اشاره به تشابه عجیب رنگ لباس داور با لباس تیم سپاهان د نیمه گفت: نمی‌دانم این ناهماهنگی ناشی از چه بود، البته داور با آغاز نیمه دوم رنگ لباس خود را تغییر داد.

وی در پایان بیان داشت: هفته آینده بازی سختی برابر شهرداری بم داریم، باید پیروزی برابر سپاهان را فراموش و به بازی های بعدی فکر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =