• ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
  • کد خبر: 11022
  • readingTime: ۱ دقیقه
بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان مقابل شهرداری سیرجان تن به شکست 6 بر 2 داد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان روز یکشنبه سوم اسفندماه 1399 در ورزشگاه صفاییه مبارکه به مصاف هم رفتند که سپاهانی با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم میهمان  شکست خوردند. در نیمه نخست این تیم شهرداری سیرجان بود که با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد، نماینده سیرجان در نیمه دوم نتیجه نیمه نخست را تکرار کرد و در پایان بازی با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد. با این بازی شهرداری سیرجان با ۶ امتیاز در صدر جدول، شهرداری بم با چهار امتیاز دوم، وچان کردستان با یک امتیاز سوم و فولاد مبارکه سپاهان بدون امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد. طلایی0 پوشان اصفهانی در هفته سوم دور رفت مسابقات این مرحله ساعت ۱۳ روز شنبه نهم اسفند در ورزشگاه صفائیه میزبان وچان کردستان است.

مهناز امیرشقاقی سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون این مصاف اظهار داشت: بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود که بنده فکر می‌کردم تمرین تیم ملی است و ملی‌پوشان در قالب بازیکنان دو تیم در حال تمرین هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان شهرداری سیرجان شاگردان خودم بودند، افزود: از ابتدای بازی درخواست کردیم داور رنگ لباس خود را تغییر دهد و به دلیل تشابه رنگ، بازیکنانم در 25 دقیقه ابتدایی داور را با هم‌تیمی خود اشتباه می‌گرفتند و 3 گلی هم که در آن دقایق دریافت کردیم به همین خاطر بود. رنگ لباس داور مشکی بود و از همان ابتدا تذکر دادیم که آن را تعویض کند یا کاور بپوشد .

مهناز امیرشقاقی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم اما همان 3 گل اول شیرازه تیم را بهم ریخت و این نتیجه رقم خورد، چون جبران 3 گل که به‌خاطر تشابه رنگ پیراهن داور دریافت شده برای یک تیم سخت است.

وی با بیان اینکه در مجموع شاهد مسابقه بسیار زیبایی بودیم گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند اما مجبور به تعویض اجباری 2 بازیکن‌مان به دلیل آسیب‌دیدگی شدیم که باعث شد تیم از هم بپاشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =