کرونا

مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اهمیت اخذ گواهی نامه 45005 ISO را تشریح کرد.

حسین مدرسی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اخذ گواهی نامه 45005 ISO در کشور برای نخستین بار توسط شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: در دسامبر 2020 و اواخر آذرماه، سازمان استاندارد جهانی ISO45005 و نحوه کار ایمن در زمان پاندمی کووید 19 را منتشر کرد که راهنمایی در استاندارد کلی ایمنی و بهداشت حرفه ای محسوب می شود.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه همواره برای رفع مسائل از الگوی سیستم مدیریتی بهره مند می شود که ایزوهای تعریف شده در سازمان استاندارد جهانی معتبرترین است.

مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه اشاره به اینکه 26 و 29 و 30 بهمن ماه ممیزی های لازم توسط شرکت سوئیسی انجام شد بیان داشت: صیانت از نیروی کار و تداوم تولید در زمان شیوع کرونا یک فعالیت تیمی بود که برای نخستین بار منجر به اخذ گواهینامۀ  45005 ISO  شد.

وی گفت: اهمیت دریافت این گواهی نامه نشان داد مجموعه فولاد مبارکه در یک اقدام منسجم و حساب شده توانست بر اپیدمی کرونا فائق شود و نشان دهد تلاشهای شرکت فولاد مبارکه برای کنترل و مهار اپیدمی کووید19 مطابق با استانداردهای جهانی بوده است.   

مدرسی فر کسب این موفقیت را حاصل همکاری تمامی واحدهای منابع انسانی، تضمین کیفیت، حراست، سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، خرید، اقتصادی و مالی دانست و با تأکید بر اینکه واحد بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست همواره در تمامی فراز و نشیب‌ها در کنار سایر کارکنان است، ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها برای فولاد مبارکه استمرار داشته باشد.

مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه سیاست شرکت فولاد مبارکه در کنترل مشکلاتی نظیر اپیدمی کرونا متناسب با الگوهای به کارگرفته سازمان استاندارد جهانی است، تصریح کرد: اخذ گواهینامۀ  45005 ISO باز هم ثابت کرد که شرکت فولاد مبارکه در مهار ویروس کرونا مطابق با استانداردهای جهانی گام بر می دارد.

وی افزود: در این ایزو تمام جزئیات مهار و کنترل ویروس کرونا در پروسه ای از پیشگیری تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دورکاری کارکنان و موارد مربوطه را با دقت بررسی می کند و چنانچه مطابق با استانداردهای جهانی باشد این ایزو به آن سازمان تعلق می گیرد که خوشبختانه باز هم شرکت فولاد مبارکه ثابت کرد که در صیانت از نیروی کار و تداوم تولید در زمان شیوع کرونا در یک کارتیمی مطابق با الگوهای استاندارد جهانی اقدام می کند.  

گفتنی است ممیزی خارجی استاندارد 2020 : 45005 ISO، «راهنمای مدیریت کار ایمن در دوران بیماری کووید 19» در قالب یک تیم سه‌نفره از شرکت SGS به مدت 11 نفر-روز و با برگزاری 18 جلسه به‌صورت مجازی از تاریخ 26 بهمن‌ماه برگزار شد و فولاد مبارکه موفق شد برای اولین بار در کشور گواهی تأیید استقرار این استاندارد را اخذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =