• ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
  • کد خبر: 11004
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، مهندس حمیدرضا عظیمیان در جمع اعضای هیئت مدیره و بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان با اشاره به نقش مثبت این باشگاه در عرصه ورزش تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند ورزش است که باشگاه سپاهان با عملکرد خوب خود به این مهم که خواسته مقام معظم رهبری نیز می‌باشد دست یافته است.

وی افزود: باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان باید با عملکرد خود در کشور به‌گونه‌ای عمل کند که نشان دهد اگر باشگاه‌ها به سمت بخش خصوصی بروند، عملکردشان بهتر خواهد بود. باشگاه این رسالت را در کنار کارهای دیگر بر عهده دارد که در جامعۀ ورزشی این موضوع را جا بیندازد.

مهندس عظیمیان تصریح کرد: دولت باید اجازه دهد که بخش ورزش که ارتباط ویژه‌ای با جوانان دارد، مستقل عمل کند و این خدمت بزرگی به ورزش کشور خواهد بود.

مدیرعامل فولادمبارکه در ادامه خواستار الگوبرداری این باشگاه از باشگاه‌های برتر جهان در راستای ارتقای اهداف و رویکردهای این باشگاه شد و از هیئت‌مدیره خواست در یک برنامه‌ریزی ویژه، ارتقای اساسی باشگاه را در مد نظر قرار دهند.

وی گفت: نگاه ویژۀ باشگاه به ورزش معلولین، جانبازان و استعدادهای درخشان و استفاده از ظرفیت آنان با رویکرد امیدبخشی به جامعه قابل‌تقدیر و ستایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =