• ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
  • کد خبر: 10949
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان بر خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

هفته پایانی دور نخست لیگ برتر والیبال با پیروزی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همراه شد.

به گزارش ایراسین، هفته پایانی دور نخست لیگ برتر والیبال مردان کشور با برگزاری دو دیدار حساس پیگیری شد. در یکی از این دیدارها، تیم فولاد مبارکه سپاهان ۳ بر یک لبنیات هراز آمل را شکست داد و با کسب رتبه اول راهی پلی‌آف شد. سپاهانی‌ها در ست اول ۲۱ بر ۲۵، در ست دوم ۲۳ بر ۲۵ و در ست چهارم ۲۳ بر ۲۵ پیروز شدند و تنها در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ به حریف خود باختند. در دیگر بازی هفته شهرداری ارومیه ۳ بر ۲ فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد و رتبه دوم خود را قطعی کرد. در این بازی، شهرداری ارومیه در ست اول ۲۵ بر ۲۲ در ست نخست، در ست چهارم ۲۵ بر ۱۴ و در ست پنجم ۱۵ بر ۱۲  پیروز و در دو ست دوم و سوم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۲ به حریف باخت.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون پیروزی 3 بر یک مقابل هراز آمل در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: قبل از هر چیزی باید از باشگاه ها، فدراسیون و مسئولان برگزاری که در شرایط سخت کرونا مرحله گروهی مسابقات را با کیفیت برگزار کردند، تشکر کنم نزدیک بودن تیم ها باعث شد که بازیهای جذابی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی که کرده بودیم دنبال کسب بهترین جایگاه بودیم و خوشبختانه امروز صدرنشینی ما مسجل شد. بعد از دو شکست انتظارم از بازیکنان این بود که یک بازی با کیفیت از خود نشان دهند و با اعتماد به نفس بالا مرحله گروهی را تمام کنند که این اتفاق هم افتاد.

رحمان محمدی راد  با بیان اینکه حالا زمان داریم ریکاوری کنیم، افزود: در این بین بازیکنان مصدوم به جمع ما اضافه خواهند شد، ضمن اینکه باید خوب تمرین کنیم تا برای مصاف اول در پلی آف آماده شویم. در حال حاضر 3 بازیکن خود را در اختیار نداریم که فکر می کنم از روز جمعه به جمع ما اضافه خواهند شد.

فرزاد ملابهرامی پاسور تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان نیز پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل هراز آمل اظهار داشت: خدا را شکر امروز توانستیم به نوعی بازی کنیم که جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنیم و با خیال راحت به پلی آف برویم. در لیگ امسال ۶-۷ تیم برای قهرمانی بسته شده اند، اما ما اینقدر خوب بازی کردیم که در هفته‌های اخیر دو شکست را متحمل شدیم و بازهم صدر جدول بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =