منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در روز چهارشنبه و پنج شنبه تغییرات آب و هوایی از تندباد تا بارش باران و برف در انتظار است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه فعال شدن یک مرکز کم فشار جنوبی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه را با تغییرات آب و هوایی در استان اصفهان همراه می کند، اظهار داشت: مدیریت بحران استانداری هشدارهای لازم را به دستگاه های مرتبط درخصوص مخاطرات محتمل آب و هوایی ابلاغ کرده است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده عصر چهارشنبه در مناطق خوانسار، گلپایگان و غرب استان اصفهان با تندباد همراه خواهد شد چراکه این مرکز کم فشار فاقد رطوبت است و انرژی آن به صورت باد تخلیه می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به پیش بینی سرعت تندباد در مناطق غربی استان اصفهان تا 80 کیلومتر برساعت گفت: در روز پنج شنبه، وزش باد و تندباد در نیمه جنوب و شرق استان و شهرستانهای خوروبیابانک، اردستان، سمیرم ونایین خواهد بود.

وی اضافه کرد: توصیه های لازم به واحدهای پرورش طیور و گلخانه ها و تاسیسات ابلاغ شده است و لازم است تردد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با وزش تندباد، به ویژه در جاده های شرق استان اصفهان با احتیاط انجام شود.

شیشه فروش به بارشهایی در غرب استان و شهرستان سمیرم در روز چهارشنبه اشاره ای کرد و گفت: روز چهارشنبه در مناطق مذکور با بارش برف و باران و افت دما همراه خواهد شد و به صورت متناوب در استان اصفهان شاهد بارشهایی خواهیم بود.

وی افزود: میانگین بارشهای استان اصفهان از ابتدای سال زراعی جاری 80 میلیمتر است که نسبت به میانگین بلندمدت 23 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ذخیره 190 میلیون مترمکعبی سد زاینده رود ادامه داد: ذخیره سد زاینده رود نسبت به میانگین بلندمدت74 درصد کاهش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =