واکسن کرونا

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: در دور دوم تخصیص واکسن کرونا به اصفهان 6هزار دوز واکسن به کادر درمان تزریق می شود.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه 730 دوز تخصیص یافته واکسن کرونا به اصفهان، در مرحله اول به اتمام رسید، اظهار داشت: در مرحله نخست واکسیناسیون بخش مراقبت های ویژه بیمارستانها، به 730 نفر واکسن کرونا تزریق شد.

وی افزود: روز دوشنبه با دریافت محموله جدید واکسن کرونا به استان اصفهان، واکسیناسیون کادر درمان از روز سه شنبه ادامه می یابد.

تخصیص 6 هزار دوز واکسن به اصفهان

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اینکه بیمارستانهای معین کرونا در اولویت دریافت واکسن هستند، گفت: در دور دوم، بالغ بر 6 هزار دوز واکسن کرونا به استان اصفهان تخصیص داده می شود تا تمام کادر درمان واکسینه شوند.

وی بیان داشت: تزریق واکسن کرونا در تعدادی از بیمارستانهای استان اصفهان انجام شده است و هنوز تعدادی از کادر مراقبت های ویژه بیمارستانها باقی مانده است که با تخصیص دور دوم واکسن کرونا، واکسیناسیون از سر گرفته می شود.  

فدایی با اشاره به اینکه هنوز گزارشی از کرونای انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ثبت نشده است، تصریح کرد: ویروس کرونا اعم از انگلیسی یا غیرانگلیسی تحت یک پروتکل بهداشتی و اصول پیشگیری ودرمان تفاوتی ندارد و مبانی کنترل کرونا انگلیسی براساس همان ضوابط گذشته است.

وی اضافه کرد: از آنجا که واکسیناسیون جامعه زمان بر است و حتی افرادی که واکسینه شدند به صورت صددرصد ایمن نمی شوند بنابراین توصیه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =