برتری سه بر یک تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل تیم خاتم اردکان در هفته نخست لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان برای حفظ صدرنشینی به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

به گزارش ایراسین، هفته دوازدهم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،  روز دوشنبه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با کسب 62 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد و نسبت به تیم دوم جدول یعنی فولاد سیرجان چهار امتیاز بیشتر اندوخته است، شاگردان محمدی راد در هفته دوازدهم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر با حاشیه امن روز دوشنبه 27 بهمن ماه 1399 ساعت 17 در سالن فدراسیون به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت. تقابل این دو تیم به عنوان مدعیان اصلی لیگ، جذاب و دیدنی خواهد بود، به‌خصوص این که دو تیم پیش‌تر در هفته پنجم دور رفت نیز با هم دیدار داشتند و در آن بازی، سپاهان با نتیجه سه بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد.

نبرد فولاد سیرجان و لبنیات هراز آمل به عنوان تیم‌های دوم و ششم لیگ هم از جمله بازی‌های جذاب هفته خواهد بود؛ جایی که شاگردان محمدرضا تندروان که با 20 برد و 58 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده‌اند، تلاش می‌کنند تا با ثبت یک پیروزی دیگر، هم فاصله امتیازی خود را با تیم صدرنشین کم کنند و هم در کورس رقابت با شهرداری ارومیه برای حفظ جایگاه دومی، پیشگام باشند. در طرف مقابل، شاگردان بهروز عطایی به دنبال جبران ناکامی هفته گذشته خود هستند تا هم از رده ششم جدول فاصله بگیرند .

سومین بازی جذاب هفته بیست‌ونهم، به میزبانی سالن فدراسیون والیبال و بین دو تیم شهرداری ورامین و شهداب یزد برگزار خواهد شد. دو تیم تا کنون بازی‌های جذابی در لیگ به نمایش گذاشته‌اند و در هفته دوازدهم، در حالی به مصاف هم می‌روند که ورامینی‌های 36 امتیازی، به‌رغم شکست در بازی هفته گذشته، جواز صعود به مرحله پلی‌آف را کسب کردند تا در دیدارهای باقی‌مانده، به دنبال افزایش امتیاز و صعود به رتبه بالاتر باشند.

برنامه کامل هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

دوشنبه 27 بهمن

ساعت 11، خانه والیبال

هورسان رامسر – سایپا تهران

ساعت 11، سالن فدراسیون

شهداب یزد – شهرداری ورامین

ساعت 14، خانه والیبال

خاتم اردکان – شهرداری قزوین

ساعت 14، سالن فدراسیون

شهرداری گنبد – پیکان تهران

ساعت 17، خانه والیبال

فولاد سیرجان – لبنیات هراز آمل

ساعت 17، سالن فدراسیون

شهرداری ارومیه – فولاد مبارکه سپاهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =